//
کدخبر: ۱۴۵۳۰۲ //

کمپینی برای شکست و ناکامی تیم ملی ؛ خودسری های کی روش و دستیارش کار دست تیم ایران داد !

پنج شنبه شب و پس از پایان دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان ، خبری روی خروجی خبرگزاری های ورزشی کشور رفت که حکایت از درگیری لفظی کمک مربی تیم ملی با یک خبرنگار داشت . این اتفاق باعث بروز واکنش هایی در فضای مجازی شد .

کمپینی برای شکست و ناکامی تیم ملی ؛ خودسری های کی روش و دستیارش کار دست تیم ایران داد !
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی ایران در جریان سومین اردوی آماده‌سازی در راه جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات در مسابقه‌ای تدارکاتی مقابل ترینیداد و توباگو قرار گرفت و با یک گل به برتری رسید .

تنها چند دقیقه پس از اتمام بازی ، ویدیویی در فضای مجازی دست به دست شد که نشان می داد ، اوسیانو کروز ، دستیار کارلوس کی روش ، در واکنش به پرسشی درباره ” علت خوشحالی اش از قهرمان نشدن پرسپولیس در آسیا ” به سمت گوشی خبرنگار پرسشگر حمله ور شده و الفاظ رکیکی را نثار این خبرنگار می کند .( در اینجا می توانید فیلم ‌آن را مشاهده کنید )

این اتفاق با واکنش های متفاوتی از سوی فوتبال دوستان و اصحاب رسانه مواجه شده است .

اما در یکی از عجیب ترین واکنش ها، برخی از کانال ها در شبکه های اجتماعی، با ایجاد پویشی ، آرزومند نتیجه نگرفتن تیم ملی فوتبال ایران به سرمربی گری کارلوس کی روش در جام ملت های آسیا شدند .

در این که مع الاسف رفتار های غیر محترمانه کی روش و دستیار جنجالی اش صدای همگان را در آورده است و بسیاری از دلسوزان واقعی فوتبال در این سرزمین خواهان برخورد قاطع فدراسیون فوتبال با این گونه رفتارها هستند ، اما به نظر می رسد، حال که در آستانه جام ملت های آسیا قرار داریم ، به وجود آمدن چنین فضاهایی در ورزش کشور و ایجاد پویش هایی از جنس احساسات ، قطعا به ضرر تیم ملی فوتبال ایران تمام خواهد شد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۳۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان