//
کدخبر: ۱۴۴۵۳۴ //

مشت های گره کرده مربی تیم ملی از شکست پرسپولیس

حواشی که در این ساعات ها پیرامون یکی از مربیان تیم ملی ایران در ارتباط با ناکامی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به گوش می رسد بسیار شوکه کننده است.

مشت های گره کرده مربی تیم ملی از شکست پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

آنچه که در مورد الکساندر لوپز مربی دروازه بان های تیم ملی ایران در این ساعات به گوش می رسد بسیار غیر قابل باور است؛ چرا که افشاگری یکی از اعضای رسانه ای فوتبال کشور باعث بروز جنجال و درگیری دیگری میان پرسپولیس و تیم ملی شده است.

به طور بسیار واضح در چند سال اخیر برخی باشگاه ها رو در روی تیم ملی ایران قرار گرفتند، درگیری هایی که با قصد و غرض قبلی حاصل شده و بیشتر بار آن بر دوش اعضای کادر فنی ملی پوشان بوده است! گفتن این جمله خیلی جالب و درست نیست، اما آنچه در ظاهر و باطن در حال شکل گیری و حرکت است، روندی تخریب گر برای از بین بردن برخی مخالفان از سوی کوچک ترین تا بزرگ ترین دوستان و نزدیکان آقای مدعی، کارلوس کی روش است.

در حواشی منتشر شده ای که فضای فوتبال ایران را متشنج کرده است، صراحتا نقل شده است " پس از آنکه الکهف داور دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز سوت پایان این دیدار را به صدا درآورد، مربی دروازه بان های تیم ملی که برای تماشای عملکرد علیرضا بیرانوند در استادیوم حاضر شده بود، مشت های گره کرده خود را در حمایت از کاشیما و شادی از شکست پرسپولیس به بالا آورده و در با شادی زاید الوصفی استادیوم را ترک کرده است"

این ادعای بسیار سنگین و قابل پیگیری است! چرا باید مربی تیم ملی ایران، از شکست باشگاه پرسپولیس نماینده فوتبالی که به عنوان کارمند در آن فعال است، خوشحال و شادمان شود؟! اصلا مگر لوپز چه اصطکاکی را با پرسپولیس داشته است؟ او در اردیبهشت سال جاری رسما به کادر فنی تیم ملی اضافه شده است و هیچ گونه پیش زمینه ای منفی را با پرسپولیسی ها نداشته است، جز اینکه او دنبال رو سیاست های کی روش است، مردی که بزرگ ترین هدفش در فوتبال ایران سرنگونی مخالفانی چون برانکو و مایلی کهن و ... است.

در صورت صحت داشتن این ماجرا، کادر فنی تیم ملی ایران ملزم به عذرخواهی رسمی از باشگاه پرسپولیس است! این رفتار در هیچ کجای دنیا قابل پذیرش نیست و آن را به هیچ ترتیب نمی توان توجیه کرد... با فاصله گرفتن از این فینال تلخ، رفته رفته مشخص می شود که شاید کاشیما در تهران میزبان بوده است نه پرسپولیس، چرا که خنجر های بسیاری از پشت به گردن سرخ ها وارد شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۵۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان