//
کدخبر: ۱۴۳۵۵۵ //

تعریف و تمجید مشکوک وزیر ورزش از برانکو

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: مردم ایران شما را قهرمان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌دانند.

تعریف و تمجید مشکوک وزیر ورزش از برانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر که به دعوت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اردوی سرخ پوشان پایتخت حضور پیدا کرده بود، در جمع بازیکنان این تیم از برانکو به عنوان مربی باشخصیت در ایران و‌ منطقه نام برد و گفت: شما تا همین جا هم که رسیده‌اید از نظر مردم قهرمان آسیا هستید.

وزیر ورزش و جوانان به نتیجه بازی رفت پرسپولیس و تیم کاشیما اشاره کرد و افزود: با وجود عدم کسب نتیجه در آن بازی، بارها از مردم شنیدم که شما را قهرمان این مسابقات توصیف کردند و شما در ذهن مردم قهرمان بوده و‌ خواهید بود و‌ نسبت به این موضوع تردید نکنید.

وی با اشاره به مشکلات نقل‌و‌انتقالات باشگاه پرسپولیس و‌ محرومیت این تیم در دو فصل گذشته گفت: هر چند بازیکنان زیادی را از دست دادید، اما در کنار ورزشکاران جوان‌تان، توانستید تا این مرحله صعود کنید.

سلطانی‌فر عزم و اراده تیم پرسپولیس را عامل موفقیت این تیم دانست و اظهار داشت: مدیریت توانمند، کادر مربیگری دلسوز  و توانا، مربی باشخصیت زمینه‌ساز صعود این تیم تا این مرحله شد که قابل تقدیر است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۵۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان