//
کدخبر: ۱۴۳۹۴۸ //

یوونتوس برای جذب پوگبا ۳ بازیکن را به منچستریونایتد پیشنهاد داد

باشگاه یوونتوس به منظور بازگرداندن پل پوگبا به تورین سه بازیکن خود را به منچستریونایتد پیشنهاد داده است.

 یوونتوس برای جذب پوگبا ۳ بازیکن را به منچستریونایتد پیشنهاد داد
به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه «اکسپرس» انگلیس مدعی شد باشگاه یوونتوس برای بازگرداندن پل پوگبا به جمع راه‌راه پوشان تورین در ماه ژانویه پیش‌رو، الکس ساندرو، ماریو مانژوکیچ و یا مهدی بن‌عطیه را به منچستریونایتد پیشنهاد داده است. پس از بروز اختلاف میان ژوزه مورینیو و پوگبا، شایعاتی در خصوص بازگشت هافبک فرانسوی شیاطین سرخ به تورین بر سر زبان‌ها افتاده است و  یوونتوس معاوضه پوگبا با یکی از سه بازیکن اشاره شده را به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی عملی شدن این انتقال در نظر دارد.

پوگبا که بین سال 2012 تا 2016 برای یوونتوس بازی می‌کرد، در تابستان دو سال پیش در ازای 89 میلیون پوند به منچستریونایتد بازگشت. این هافبک فرانسوی پس از پیروزی 2 بر یک چهارشنبه شب شیاطین سرخ در خانه یوونتوس در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خصوص احتمال بازگشتش به یوونتوس گفت: «کسی چه می‌داند؟ من در حال حاضر با منچستریونایتد هستم».

منچستریونایتد در حالی فرصت جذب یکی از این سه بازیکن را در ماه ژانویه پیش‌رو دارد که الکس ساندور در سال‌های اخیر نام خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان چپ جهان بر سر زبان‌ها انداخته است. ماریو مانژوکیچ هم می‌تواند گزینه خوبی برای ژوزه مورینیو به منظور حل مشکل خط حمله‌اش باشد. در این بین اما به نظر مهدی بن‌عطیه بیشترین کارایی را می‌تواند برای منچستریونایتد داشته باشد که خط دفاعی‌اش فراز و نشیب زیادی در این فصل داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۹۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان