//
کدخبر: ۱۴۳۰۲۶ //

توضیح مورینیو در مورد حرکت جنجالی‌اش در پایان بازی یونتوس - منچستریونایتد

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد پس از پیروزی تیمش در خانه یوونتوس در مورد حرکتش در پایان بازی توضیح داد.

توضیح مورینیو در مورد حرکت جنجالی‌اش در پایان بازی یونتوس - منچستریونایتد
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (چهارشنبه) در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یکی از به یادماندنی‌ترین بازی‌هایش را در تورین به ثبت رساند، جایی که شیاطین سرخ گل دقیقه 65 کریستیانو رونالدو برای بانوی پیر را با دو گل خوان ماتا (86) و لئوناردو بونوچی (90- گل به خودی) پاسخ دادند و بازگشتی دراماتیک به بازی داشتند. ژوزه مورینیو که شاگردانش با این برد 2 بر یک، 7 امتیازی شدند و پس از یوونتوس 9 امتیازی در رده دوم جدول گروه H هستند، پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی وارد زمین شد و با کنایه به هواداران یوونتوس که صدای‌شان را نمی‌شود، دستش را کنار گوشش گذاشت و لبخند معناداری زد که با واکنش چند بازیکن یووه مواجه شد.

ژوزه مورینیو پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» در خصوص حرکتش در پایان بازی گفت: هواداران یوونتوس 90 دقیقه به من توهین کردند. من اینجا برای انجام کارم آمده بودم، نه کار دیگری. من در پایان بازی کسی را نرنجاندم و تنها آن حرکت را انجام دادم چون می‌خواستم صدای هواداران یوونتوس را بیشتر بشنوم. شاید نباید آن حرکت را می‌کردم، با توجه به اینکه مربی خونسردی هستم شاید نباید دست به چنین کاری می‌زدم اما آنها به خانواده من از جمله خانواده اینتر من توهین کردند و به همین خاطر چنین واکنشی از خودم نشان دادم.

آقای خاص که شاگردانش اولیی شکست یوونتوس در تمامی رقابت‌های فصل 19-2018 را رقم زدند، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: ما بازی شگفت‌انگیزی را به نمایش گذاشتیم و نمی‌توانستیم بهتر از این باشیم. ما اینجا آمدیم تا مقابل تیمی که در هر سطح پتانسیل متفاوتی دارد، به شکل یک تیم بازی کنیم. ما موفق به کسب پیروزی شدیم چون بازی خیلی خیلی مثبتی از خود ارائه دادیم و تا آخرین لحظات بازی به دنبال پیروزی بودیم.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد سپس به تمجید از دو بازیکن تعویضی‌اش پرداخت که با حضور در میدان روند بازی را به سود شیاطین سرخ تغییر دادند. او گفت: فلینی روند بازی را تغییر داد. ما او را در بازی رفت دو تیم در اختیار نداشتیم. یوونتوس هم بارزالی را به زمین فرستاد تا ما را کنترل کند، اما ما فوراً حمله کردیم و به دو گل رسیدیم. ما خوان ماتا را روانه میدان کردیم، نه برای زدن ضربات ایستگاهی، بلکه برای ارسال سانتر برای فلینی، بازیکنی که همیشه در نبردهای هوایی موفق است. کسب یک امتیاز یا سه امتیاز برای یوونتوس تغییر آنچنانی برای آنها به وجود نمی‌‌آورد، اما کسب 3 امتیاز تفاوت زیادی برای ما رقم زد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان