//
کدخبر: ۱۴۳۱۳۶ //

دوست داریم در بازی فردا مقابل جم بهتر از بازی قبلی‌مان باشیم

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دوست داریم این بار که در جم بازی می‌کنیم، بهتر از دفعه اول باشیم و حتماً همین‌گونه خواهد بود.

 دوست داریم در بازی فردا مقابل جم بهتر از بازی قبلی‌مان باشیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: دوست داریم این بار که اینجا بازی می‌کنیم، بهتر از دفعه اول باشیم و حتماً همین‌گونه خواهد بود. ان‌شاءالله بازی خوب، قوی و در نهایت موفقیت‌آمیزی خواهیم داشت، مقابل تیمی که در این دو سال، شایستگی‌های خود را ثابت کرده است.

«تماشاگران فردا بازی خوب و فنی خواهند دید.»، وی با بیان این جمله ادامه داد: ما هم مانند پارس جنوبی چند سال است که به لیگ برتر صعود کرده‌ایم و توانستیم در این دو سال شخصیت خودمان را نشان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفت این تیم امسال نسبت به سال گذشته شاداب نیست، تصریح کرد: نمی‌دانم استناد شما به چیست. چیزی که به آن رسیدیم، تقریباً در راستای اهداف‌مان بوده است. ما بازی‌های خیلی خوبی در 10 هفته گذشته انجام داده‌ایم. تیم ما بعد از هفته هشتم، یک ماه بازی نکرد و این در کیفیت ما تأثیرگذار بود. ان‌شاءالله از این به بعد، بازی‌های بهتری به نمایش می‌گذاریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۱۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان