//
کدخبر: ۱۳۸۶۷۲ //

صدرنشین و قعر نشین لیگ برتر به هم رسیدند

​لیگ برتر فوتبال فردا (پنج‌شنبه) وارد هفته دهم خود می‌شود و قرار است تیم‌های صدرنشین و قعرنشین جدول به مصاف هم بروند.

 صدرنشین و قعر نشین لیگ برتر به هم رسیدند
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته‌ دهم لیگ برتر فوتبال از فردا (پنج‌شنبه‌) با برگزاری سه بازی آغاز می‌شود که در آن قرار است تیم صدرنشین پدیده از ساعت ۱۷:۰۰ در مسجد سلیمان به مصاف نفت برود. شاگردان یحیی گل محمدی که با ۲۰ امتیاز و بالاتر از تیم‌های مطرح سپاهان، پرسپولیس و استقلال پیشتاز جدول رده‌بندی است، می‌تواند با برد در این بازی هم‌چنان در بالای جدول رده‌بندی باقی بماند اما از سوی دیگر وضعیت نه چندان مطلوب نفت مسجد سلیمان باعث شده مصاف دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار باشد. نفتی‌ها تا پایان هفته‌ نهم تنها چهار امتیاز اندوخته‌اند و در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

در دیگر بازی فردا ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۶:۱۵ میزبان پیکان تهران است. شاگردان امید نمازی که در پنج هفته‌ اخیر طعم پیروزی را نچشیده‌اند با ۱۰ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارند و برای خروج از وضعیت فعلی نیاز به سه امتیاز  این مسابقه خواهند داشت. اما در سوی دیگر پیکان تهران وضعیت بهتری داشته و در چهار بازی اخیر خود تنها دو امتیاز از دست داده است. شاگردان مجید جلالی در حال‌ حاضر با ۱۵ امتیاز پشت سر پدیده، سپاهان و پرسپولیس در رده نهم قرار گرفته است. البته پیکان یک بازی کم‌تر هم دارد و با پیروزی  در دیدار فردا و هم‌چنین بازی معوقه‌اش شانس این را دارد  به صدر جدول هم برسد.  

سومین بازی فردا نیز به میزبانی مازندرانی‌ها برگزار می‌شود و نساجی قرار است از ساعت ۱۶:۳۰ رو در روی ماشین سازی تبریز قرار گیرد. شاگردان جواد نکونام که روند سینوسی در ۹ هفته‌ ابتدایی لیگ داشتند، در سه هفته‌ اخیر بردی کسب نکرده‌اند و با هفت امتیاز رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند. ماشین سازی تبریز نیز با محمدرضا مهاجری ۹ امتیازی است و رده یازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۶۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان