//
کدخبر: ۱۴۲۴۱۷ //

دو سناریو برای برانکو در صورت جدایی بیرانوند

حرف و حدیث هایی مبنی بر رفتن علیرضا بیرانوند از پرسپولیس به گوش می رسد از این رو جانشینان او را بررسی می کنیم.

دو سناریو برای برانکو در صورت جدایی بیرانوند
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس با رشادت کادر فنی و بازیکنانش و با ترکیبی محدود رویایی ترین روز های خود را پشت سر می گذارد اما این موضوع باعث نمی شود تا مدیران سرخ ها تنها قدردان این موضوع باشند و بی تردید کادر فنی سرخ ها نیاز های اساسی تیم را به گوش آنها رسانده اند تا حالا نوبت به گرشاسبی و دستیارانش برسد که وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند. در دو بخش نگاهی کردیم به احتیاجات نقل و انتقالاتی پرسپولیس در پست های مختلف. اولین و بزرگترین دغدغه هواداران پرسپولیس جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند است که احتمالا پس از جام ملت های آسیا امارات رخ خواهد داد.

بیرانوند که پس از درخشش در جام جهانی تصمیم گرفت پرسپولیس را تنها نگذارد همیشه عنوان کرده که تا پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا به هیچ تیم دیگری فکر نخواهد کرد. این یعنی از هفته آینده سنگربان شماره ۱ سرخ ها پیشنهادات خود را بررسی می کند.

در صورت جدایی بیرانوند ، دو سناریو برای برانکو متصور است. استفاده از رادوشویچ به عنوان شماره ۱ می تواند یک راهکار باشد زیرا رادو در غیاب بیرانوند همیشه خود را به عنوان دروازه بان قابل اطمینان ثابت کرده است. از سوی دیگر مقبولیت او نزد سکو ها نیز می تواند درصد موفقیت او را بالا ببرد.

سناریو دیگر می تواند استفاده از گزینه هایی مانند رشید مظاهری (ذوب آهن) و پیام نیازمند(سپاهان) و یا وحید شیخ ویسی(پیکان) باشد که در لیگ برتر ایران عملکرد درخشانی داشته اند در چارچوب دروازه سرخ ها باشد و رادو نیز به عنوان دروازه بان دوم فعالیت کند. شرایط مالی و فنی پرسپولیس می تواند این بازیکنان را برای حضور در ترکیب برانکو وسوسه کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۴۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان