//
کدخبر: ۳۱۲۹۴ //
تماس باشگاه پرسپولیس با جانشین بیرانوند

اقدام مخفیانه قرمزها در نقل و انتقالات

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی اصرار به جدایی از تیم پرسپولیس دارد.

اقدام مخفیانه قرمزها در نقل و انتقالات
به گزارش فرتاک نیوز،

 سنگربان تیم پرسپولیس می گوید از تیم فنرباغچه پیشنهاد دارد و تا اکنون در چند نوبت در تماس با باشگاه بحث جدایی را مطرح کرده است. ابتدا باشگاه فکر می کرده درخواست علیرضا بیرانوند برای جدایی از تیم به خاطر اتفاقات حاشیه ای دیدار با ذوب آهن است که علیرضا به مانند دیگر بازیکنان به زودی آن را از یاد خواهد برد به خصوص که الان تیم به جمع 8 تیم برتر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پیوسته است و در آستانه یک موفقیت بزرگ قرار دارد، اما علیرضا بیرانوند می گوید برای پیشرفت بهتر می خواهد پرسپولیس را ترک کند.

دروازه بان پرسپولیس اردوی تیم را ترک کرده و در اردوی تیم ملی است و برای بازی با مونته لگرو و در ادامه ازبکستان آماده می شود. اما دور از ذهن نیست او بعد از بازی با ازبکستان دوباره خواسته ی خود را مطرح کند. باشگاه پرسپولیس که به جدیت علیرضا بیرانوند برای جدایی پی برده در تلاش برای جذب دروازه بان جدید است. تماس پنهانی از سوی این باشگاه با محمد رشید مظاهری دروازه بان تیم ذوب آهن برقرار شده. اینکه برای تمدید قرارداد خود با ذوب آهن عجله نکند. کمی صبر کند تا تکلیف باشگاه پرسپولیس با علیرضا بیرانوند مشخص شود.

البته باید به این نکته اشاره کرد باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایتنامه علیرضا بیرانوند مبلغ قابل توجهی را تعیین کرده و اذعان داشته در صورتی به این دروازه بان اجازه حضور در اردوی تیم فنرباغچه ی ترکیه را می دهد که با درخواست مالی این باشگاه از سوی باشگاه فنرباغچه موافقت شود.

علیرضا بیرانوند نه فقط به خاطر ایستادن در دروازه ی تیم ملی بلکه به خاطر پرتات های بلندش در فوتبال جهان مشهور شده است.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان