//
کدخبر: ۱۴۱۷۰۹ //

کری سنگین بیرانوند برای دیدار برگشت فینال

پرسپولیس در روزی که نتوانست نمایشی مثل بازی های قبلی اش داشته باشد با دو گل مغلوب کاشیما شد تا همه چیز به بازی برگشت در تهران موکول شود.

کری سنگین بیرانوند برای دیدار برگشت فینال
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا با دوگل از حریف ژاپنی اش کاشیما آنتلرز شکست خورد تا بازی برگشت یک مسابقه دشوار باشد. علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس با وجود دریافت دو گل اما کماکان یکی از کلیدی ترین مهره های تیمش در بازی برگشت خواهد بود. او بعد از بازی گفت:

    « از همه هواداران، پیشکسوتان و کسانی که این تیم را دوست دارند و می خواهند این تیم قهرمان آسیا شود می خواهیم که برای ما انرژی مثبت بفرستند تا بتوانیم در بازی برگشت جبران کنیم.»

بیرانوند در ادامه گفت:

    « ما می توانیم برگردیم و برخواهیم گشت. ما در بازی برگشت تمام تلاشمان را می کنیم که صدهزار تماشاگر پرسپولیسی را خوشحال به خانه هایشان بفرستیم. همه امروز دیدند که کاشیما در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت و فقط از انرژی هوادارانش استفاده کرد و توانست برنده شود.»

او درباره روند بازی گفت:

    « ما تمرکزمان را به خاطر جو سنگین ورزشگاه از دست دادیم و این اتفاق ها افتاد. ضمن اینکه من بازهم می گویم که گل دوم کاشیما واقعا آفساید بود و همه دیدند که سه بازیکن این تیم در موقعیت آفساید هستند.»

بیرانوند با تایید اینکه آب و هوا و تغییر ساعت هم در این نتیجه نقش داشت گفت:

    « آب و هوا و تغییر زمانی خیلی ما را اذیت کرد. بچه ها واقعا مشکل خواب داشتند، تصور کنید ساعت یازده اینجا ساعت ۴-۵ تهران است و این خوابیدن را واقعا سخت می کند. بچه ها ساعت ۲ شب بیدار می شدند و با قرص خواب می خوابیدند. ما خیلی از این مسایل اذیت شدیم ضمن این که هتلی که داشتیم واقعا هتل خوبی نبود. یک ساعت و نیم راه از هتل به ورزشگاه بود و ما در شلوغی و ترافیک گیر کردیم. در این دو روز هفت بار این مسیر را رفتیم و برگشتیم.»

بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس همچنین گفت:

    « ما امشب ریکاوری می کنیم و فردا به دوبی برمی گردیم. ما تا چهارشنبه در دوبی هستیم و تمرین می کنیم و بعد به تهران می آییم. پنجشنبه در تهران آخرین تمرین را انجام می دهیم و بعد از آن به اردو خواهیم رفت تا شنبه با یک بازی خوب بتوانیم به موفقیت برسیم.»

بیرانوند همچنین درباره واکنش های احتمالی به باخت پرسپولیس هم گفت:

    « من به دوستانم هم گفتم که با این باخت دشمن شاد شدیم. خیلی ها بودند که نمی خواستند پرسپولیس قهرمان شود و از حضور ما در فینال ناراحت بودند. این افراد اما همان هایی هستند که بعد از بازی رفت با الدحیل خیلی شاد بودند اما ما در بازی برگشت با نتیجه ای که گرفتیم باعث شدیم غمگین شوند. شنبه هم این افراد دوباره از نتیجه ای که می گیریم خوشحال نخواهند شد.»

بیرانوند در این رابطه که یکی از شانس های اصلی دریافت عنوان بهترین بازیکن سال آسیا است گفت:

    « من فقط به قهرمانی تیم فکر می کنم. ما اول قهرمانی می خواهیم چرا که برای این قهرمانی خیلی زحمت و زجر کشیدیم. ما بازیکن نداریم، دفاع راست نداریم، دفاع چپ نداریم، بچه ها الان در پست های غیرتخصصی بازی می کنند، ضمن این که بازیکنی که تیمش قهرمان نشود نمی تواند بهترین بازیکن سال شود.»

بیرانوند افزود:

    «ما باید روز شنبه هوادارنمان را خوشحال کنیم. کاشیما امروز همه دیدند که مقابل ما حرف زیادی برای گفتن نداشت اما این هوادارانش بودند که تیم را رو به جلو بردند و باعث برد کاشیما شدند. تمام نود دقیقه تیم را تشویق می کردند و واقعا تشویقشان عجیب و غریب بود. اما ما هواداران بهتری داریم و روز شنبه نشان خواهیم داد که قدرت هواداران چیست.»

بیرانوند همچنین درباره شجاع خلیل زاده و اخطارهایی که می گیرد گفت:

    « این اخطارها طبیعی است. خب اخطارها بخشیده شده بودند و ما قرار گذاشته بودیم که نترس بازی کنیم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۷۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان