//
کدخبر: ۱۴۱۴۵۸ //

پیش بازی آرسنال- لیورپول

در حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر، توپچی ها در خانه میزبان لیورپول خواهند بود.

پیش بازی آرسنال- لیورپول
به گزارش فرتاک نیوز،

اگرچه نوار پیروزی های متوالی آرسنال هفته گذشته با تساوی در خانه پالاس پاره شد، اما آنها اخیرا نتایج فوق العاده ای در لیگ برتر گرفته اند و پیروزی برابر لیورپول می تواند تیم اونای امری را به ادامه فصل امیدوار سازد.

لیورپول نیز تنها به دلیل تفاضل کمتر پایین تر از منچسترسیتی در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته و کسب یک پیروزی در لندن مقابل آرسنال می تواند آنها را موقتا به صدر جدول برساند.

پیش بازی آرسنال- لیورپول

در ترکیب آرسنال محمد الننی و گوندوزی قطعا در این دیدار غایب هستند و شرایط بازیکنانی چون بیرین، سوکراتیس و مونرئال نیز نامشخص است اما در ترکیب لیورپول هم چمبرلین، نبی کیتا و هندرسون قطعا نمی توانند مقابل آرسنال به میدان بروند.

لیورپول در 11 دیدار آخر خود در لیگ برتر 9 بار پیروز شده و در 5 جدال اخیر برابر آرسنال حداقل 3 بار موفق به گشودن دروازه حریف شده است. آرسنال در 22 بازی اخیر خانگی خود تنها 2 بار مغلوب لیورپول شده اما مرسی سایدی ها نیز در 6 دیدار آخر برابر آرسنال هرگز شکستی را پذیرا نشده اند.

در 5 تقابل آخر 2 تیم مجموعا 27 گل به ثمر رسیده و بر اساس این روال احتمالا باید شاهد یک جدال پرگل و جذاب بین آرسنال و لیورپول در لندن باشیم.

ترکیب احتمالی:

پیش بازی آرسنال- لیورپول

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۴۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان