//
کدخبر: ۱۴۱۲۳۶ //
تاکید دوباره پروفسور در آستانه فینال

برانکو: ستاره‌های در خدمت تیم را دوست دارم

سرمربی تیم پرسپولیس همواره نشان داده به بازیکنانی علاقه مند است که توانایی شان را در اختیار تیم قرار دهند.

برانکو: ستاره‌های در خدمت تیم را دوست دارم
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس روز شنبه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا را با کاشیما آنتلرز برگزار خواهد کرد. پرسپولیسی ها می توانستند در این بازی با ستاره هایی چون رامین رضاییان، پیام صادقیان، محسن مسلمان و... به میدان بروند اما حالا مهره هایی مثل سیامک نعمتی، بشار رسن و احمد نوراللهی را در ترکیب دارند. این در حالی است که سه بازیکن جدا شده، میل و رغبت زیادی به حضور در تیم داشتند اما برانکو در شرایطی مختلف و شاید به دلایلی یکسان آن ها را کنار گذاشت.

هر سه بازیکن بسیار توانا بودند اما بر فوتبال فردی تاکید بیشتری داشتند و در قالب تیم مدنظر برانکو، گنجانده نمی شدند. یعنی دوندگی شان کمتر از حد انتظار بود، میزان مشارکت در کارهای تیمی برایشان کم بود و انتظارات برانکو را در انجام وظایف برآورده نمی کردند؛ البته این تنها بعد فنی داستان است.

سرمربی سرخ ها امروز در مصاحبه ای در این باره گفت: من ستاره ها را دوست دارم. ستاره ها برای هرتیمی مهم و تعیین کننده هستند ولی ستاره هایی که در خدمت تیم باشند. ما چنین ستاره هایی داریم.

او بار دیگر به بازیکنان فعلی تیم اشاره کرد و گفت: نفراتی مثل بیرانوند، سید جلال، علیپور، منشا، کمال، شجاع و بقیه یا ستاره هستند یا در حال تبدیل شدن به ستاره های فوتبال هستند. این بازیکنان پرسپولیس را به فینال آسیا رسانده اند.

تاکید برانکو روی اصولش باعث شده تا تمام بازیکنان تیم بدانند برای حضور در ترکیب باید در چارچوب 11 نفره تیمی بدرخشند و خروج از ای چارچوب، به منزله پایان کارشان در تیم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۲۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان