//
کدخبر: ۱۴۱۱۷۵ //

نقد داوری دیدار استقلال و سایپا در جام حذفی

کارشناس داوری فوتبال معتقد است تمام تصمیمات داور دیدار استقلال و سایپا صحیح بوده و هیچ اشتباه مهم یا تاثیرگذاری از بیژن حیدری رخ نداده است.

نقد داوری دیدار استقلال و سایپا در جام حذفی
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال درباره عملکرد بیژن حیدری، داور دیدار تیم های استقلال و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: بازی سخت، پربرخورد و پر از اتفاق استقلال و سایپا را بیژن حیدری به خوبی داوری کرد. او دوندگی بسیار بالایی در این مسابقه داشت و حتی شاهد بودیم که تا دقیقه 120 به تمامی صحنه های بازی نزدیک بود و زاویه خوبی برای خودش ایجاد می کرد که همین مسئله باعث شد قضاوت خوبی داشته باشد.

نظرات مظفری زاده درباره جزئیات تصمیم های بیژن حیدری در این بازی به شرح ذیل است:

- حیدری در دقیقه 17 به درستی خطای دروازه بان سایپا را که در محاسبات خود دچار اشتباه شده بود و به جای توپ به سر الحاجی گرو ضربه زد،اعلام پنالتی کرد.

- او در دقیقه 23 خطای هند ساموئل سارفو را مطابق قانون با کارت زرد جریمه کرد.

- داور در دقیقه 33 به درستی خطای سارفو روی بازیکن استقلال را خطای پنالتی اعلام کرد و کارت زرد دوم و کارت قرمز را به این بازیکن نشان داد.

- در دقیقه 47 تصمیم کمک داور برای عدم اعلام گل به سود سایپا درست به نظر می رسید چون توپ به طور کامل از خط دروازه عبور نکرده بود.

- بیژن حیدری در دقایق 49 و 54 فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر از استقلال را مطابق قانون با کارت زرد جریمه کرد.

- او همچنین خطای میلاد زکی پور در دقیقه 65 در پشت محوطه جریمه استقلال را به درستی اعلام کرد و در مجموع می توانم بگویم قضاوت بسیار خوبی داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۱۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان