//
کدخبر: ۱۳۹۵۴۴ //

بارسلونا بزرگترین کابوس سنگربان جدید رئال مادرید

سنگربان بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید از رویارویی با بارسلونا خاطرات خوبی ندارد.

بارسلونا بزرگترین کابوس سنگربان جدید رئال مادرید
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از نشریه آس، خولن لوپتگی، سرمربی رئال مادرید برای مدیریت دروازه‌بان‌های تیمش، تیبو کورتوا و کیلور ناواس، مسئولیت حفاظت از دروازه تیم در بازی‌های لیگ را به سنگربان بلژیکی که تابستان امسال از چلسی به کهکشانی‌ها پیوست سپرده است و همتای کاستاریکایی او را هم در بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی در ترکیب اصلی قرار می‌دهد.

 به این ترتیب انتظار می‌رود که در بازی حساس فردا در خانه بارسلونا این کورتوا باشد که در ترکیب رئال مادرید به میدان می‌رود، اما این دروازه‌بان بلژیکی خاطرات خوبی از مصاف با آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا ندارد.

در حقیقت بارسلونا تیمی است که کورتوا بدترین آمار را در بازی‌هایش مقابل آن به ثبت رسانده است. بازی فردا شب سیزدهمین باری است که کورتوا مقابل بارسلونا به میدان می‌رود، تیمی که بزرگترین کابوس دوران بازیگری‌ او بوده است. آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا در 12 بازی قبلی‌شان برابر تیم‌هایی که کورتوا دروازه‌بان آن بوده است، 20 گل زده‌اند. این یعنی که کورتوا به طور متوسط در هر بازی‌اش مقابل بارسلونا 1.7 گل خورده است. البته سه بار هم مقابل تیم فوتبال بارسلونا موفق به کلین شیت شده است.

خاطرات بد کورتوا از بارسلونا اما به این آمار محدود نمی‌شود چون تیم‌هایی که او از سنگرشان محافظت می‌کرد که مقابل تیم کاتالان‌ها نتایج چندان دلچسبی کسب نکرده‌اند. در حقیقت تنها و آخرین باری که یک تیم با حضور کورتوا در ترکیب اصلی‌اش توانسته بارسلونا را شکست دهد، نهم آوریل سال 2014 بود که تیم فوتبال اتلتیکومادرید در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، موفق شد کاتالان‌ها را شکست دهد.

آخرین باری که کورتوا مقابل بارسلونا قرار گرفت، فصل گذشته در تاریخ 14 مارس در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که تیم لندنی در ورزشگاه نوکمپ 3 بر صفر شکست خورد. در آن بازی مسی دو گل زد. از خوش‌شانسی کورتوا مسی به دلیل مصدومیت فردا شب در ال‌کلاسیکو حضور ندارد.

کورتوا در این فصل 7 بار در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفته که تمام آنها در لالیگا بوده است. او در این بازی ها 8 گل خورده و البته 19 بار هم دروازه‌اش را نجات داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۹۵۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان