//
کدخبر: ۱۲۹۱۹۸ //

پس از یک آغاز شگفت انگیز در اروپا حالا زمان غرش در لالیگا است

رئال مادرید برای کسب عنوان صدرنشینی در رقابت های لالیگا اسپانیا، شنبه شب در خانه برابر رقیب کاتالانی خود در استادیوم سانتیاگو برنابئو به میدان خواهد رفت.

پس از یک آغاز شگفت انگیز در اروپا حالا زمان غرش در لالیگا است
به گزارش فرتاک نیوز،

رئال مادرید رفته رفته روزهای خوش خود را بازمی یابد و به روند شکست ناپذیری اش ادامه می دهد تا بتواند در دو جبهه اروپا و اسپانیا جنگی تمام عیار را برابر مدعیان به راه بیاندازد، چرا که خولن لوپتگی خیلی زودتر از آنچه که تصور می شد اهدافش را برملا کرد!

نمایش مقتدرانه رئال مادرید برابر آ اس رم در هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و رونمایی از چهره جنجالی چون ماریانو دیاز نشان داد که رئال مادرید بر خلاف گمانه زنی ها در تمامی تورنمنت ها یک مدعی بسیار بزرگ است و زنگ هشدار را برای دیگر مدعیان و قدرت ها به صدا درآورد.

دیدار برابر رم چندان به شاگردان لوپتگی فشاری را وارد نکرد، اما او پیش تر شخصیتی محتاط را از خود به نمایش گذاشته است و احتمالا در برابر اسپانیول که رقیبی سرسخت محسوب می شود ریسک نخواهد کرد و بازیکنان تا از نبرد بازگشته خود را دار معرض خطر مصدومیت قرار نخواهد داد و باید در انتظار نمایش تیم دوم او در لالیگا باشیم، تیمی که باز هم برای پیروزی به میدان خواهد رفت و پلن دوم لوپتگی در چالش ها را لو خواهد داد!

رئال مادرید از سال 2010 تا به امروز تنها یک شکست را برابر اسپانیول متحمل شده است که آن هم مربوط به دوران حضور زیدان در این تیم بازمی گردد، یعنی فصل 2017/18 که مادریدی ها در خانه حریف تن به شکست 1_0 دادند، در 17 دیدار باقی مانده نیز قو های سپید 15 پیروزی را از آن خود کرده اند و 2 تساوی نیز حاصل زورآزمایی این دو تیم در این سال ها بوده است.

در صورتی که خولن لوپتگی بتواند رئال مادرید را در دیدار برابر اسپانیول به پیروزی برساند آنها موقتا و با 1 بازی بیشتر نسبت به بارسلونا خواهند توانست با 13 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار بگیرند که این مسئله به لحاظ روحی انگیزه ای متفاوت را به لوس بلانکوسی ها خواهد داد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان