//
کدخبر: ۱۳۷۲۵۴ //

خشونت علیه زنان؛ مشکل بزرگ فوتبال انگلیس

خشونت جنسی علیه بانوان در فوتبال جزیره تبدیل به یک مسئله مهم شده است.

خشونت علیه زنان؛ مشکل بزرگ فوتبال انگلیس
به گزارش فرتاک نیوز،

همانطور که پیش بینی می شد پیام ها از روی نفرت بود و یک حساب اینستاگرام به نام benhughes_15 پیغام داده که تو را می کشم و به تو تجاوز خواهم کرد. این پیغام برای کارن کارنی بعد از پیروزی چلسی برابر فیورنتینا در لیگ قهرمانان ارسال شده بود.

شش ساعت پس از ارسال این پیام تلخ، حساب کاربری این کاربر تا به امروز توسط اینستاگرام به حالت تعلیق درآمده است، در حالی که مدیر تیم بانوان انگلیس، فیل نویل، این پیام را با صفحه خود با 450 هزار دنبال کننده به اشتراک گذاشته بود و دیگر رسانه ها نیز به آن پرداختند.

نویل در صفحه خود نوشت: :یکی دیگر از پیام های شرم آور و وحشتناک به بازیکنان من ارسال شد. اینستاگرام باید عملکرد بهتری برای حفاظت از بازیکنان من که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند داشته باشد."

کارنی هافبک چلسی با 133 بازی برای تیم ملی انگلیس، بعدها اعلام کرد که از اتحادیه فوتبال برای پاسخ سریع خود در گزارش این پیغام ها به اینستاگرام و پلیس تشکر کرده و آن را ناخوشایند، کاملا غیر قابل قبول و ناراحت کننده توصیف کرد. کارنی افزود: "من اطمینان دارم که مقامات به این موضوع رسیدگی می کنند تا اطمینان حاصل شود این اتفاقات دوباره رخ نخواهد داد."

راشل براون فینیس دروازه بان پیشین انگلیس که حالا به عنوان کارشناس فعالیت می کند در این رابطه گفت: "ما نمی خواهیم به گذشته بازگردیم و من فکر می کنم اتحادیه باید نگران این مسئله باشد زیرا فوتبال یک قلمرو جدید برای ما است. تنها کاری که می توان انجام داد این است که به بازیکنان بازیکنان چگونگی مقابله با این موضوع را آموزش داد."

سوء استفاده آنلاین قطعا چیز جدیدی در فوتبال نیست. اما در حالی که به بازیکنان انگلیسی در تمام سنین آموزش استفاده از رسانه های اجتماعی ارائه می شود و آنها تشویق می شوند که این رفتارها به فدراسیون گزارش دهند، افزایش 285 درصدی حملات گزارش شده به زنان در مورد سوء استفاده جنسی در فوتبال در فصل گذشته نشان داد که این موضوع متاسفانه بخشی از فوتبال مدرن است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۷۲۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان