//
کدخبر: ۱۳۶۵۸۴ //

کشف بزرگ پرفسور دست راست سرمربی تیم ملی

پدیده فصل پیش سرخپوشان به احتمال فراوان یکی از بازیکنان فیکس ایران در جام ملت ها است.

کشف بزرگ پرفسور دست راست سرمربی تیم ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

صادق محرمی پدیده فصل گذشته باشگاه پرسپولیس تهران، که با اعتماد برانکو سرمربی سرخپوشان تبدیل به یکی از ستاره ها ی این روزهای فوتبال ایران شده است به احتمال زیاد انتخاب اول کیروش در جام ملت های آسیاست.

مدافع تیم دیناموزاگرب کرواسی ، بعد از حضور چند دقیقه ای در بازی با ازبکستان،  عصر دیروز  و در بازی دوستانه میان تیم های ملی ایران و بولیوی یکی از مهره های خوب ایران بود و توانست نمایش خوبی را از خود نشان  دهد.

قطعا پست دفاع راست تیم ملی یکی از علامت سوال های همیشگی این تیم است،  چرا که وریا غفوری و رامین رضاییان هم در این پست حضور دارند؛ غفوری در جام ملت های 2015 نمایش خوبی داشت و رضائیان دفاع راست فیکس ایران در جام جهانی 2018  بود؛ اما با وجود این دو مهره سرشناس، محرمی اولین حضور ثابت خود در ترکیب تیم ملی را تجربه کرد .

نمایش محرمی در بازی دیروز با قدرت بازیخوانی  و حمل توپ بالا ،عبور از یار مستقیم در جدال های تک به تک و کیفیت نسبتا خوب سانترها  نشان داد که این بازیکن روند رو به رشد خود را ادامه  می دهد و به احتمال فراوان یکی از مهره هایی است  که کارلوس کیروش سرمربی تیم فوتبال ایران حساب ویژه ای روی او باز کرده است

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۵۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان