//
کدخبر: ۱۳۲۱۱۴ //

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر السد / امیدهای برانکو را بهتر بشناسید

تیم فوتبال پرسپولیس فردا یکی از حساس ترین دیدارهای فصل خود را پیش رو دارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر السد / امیدهای برانکو را بهتر بشناسید
به گزارش فرتاک نیوز،

 باشگاه پرسپولیس روزهای سرنوشت سازی را پیش رو دارند، شاگردان برانکو در حالی که با مشکلات عدیده ای در قطر دست و پنجه نرم می کنند فردا شب باید به مصاف تیم قدرتمند السد بروند.

با مصدومیت حسین ماهینی در دربی و محرومیت کامیابی نیا و انصاری سختی های بازی فردار برای برانکو دو چندان شده است، حال این موضوع را در کنار سرماخوردگی اکثر نفرات اصلی تیم قرار دهید تا از دشواری های بازی فردا به خوبی آگاه شوید.

از زمان حضور برانکو در راس کادر فنی پرسپولیس حدس زدن ترکیب این تیم برای اکثر هواداران کاری راحتی به حساب می آید، به قول معروف پروفسور در اکثر اوقات همان همیشگی ها را به بازی می فرستد، مگر این که مصدوم یا محرومی داشته باشد، این قانون در دیدار با السد نیز صدق می کند، تنها چالش برانکو برای رویارویی با تیم قدرتمند قطری انتخاب دفاع راست است.

با توجه به نوع تمرینات سرخپوشان در یکی - دو روز اخیر  به احتمال زیاد سیامک نعمتی در بازی فردا جای ماهینی در دفاع راست ایفای نقش خواهد کرد و آدام همتی بازیکن جوان این تیم هم از ابتدا در زمین حضور پیدا خواهد کرد.

اما مسئله اصلی و قسمت خطرناک کار نیمه دوم بازی خواهد بود، جایی که برانکو باید به جای بازیکنان اصلی خود نفراتی را به زمین بفرستد که تا پیش از این تجربه چندانی در مسابقات بزرگ ندارند. پرسپولیس فردا بوژیدار رادوشوویچ،حمیدرضا طاهرخانی، سعید حسین‌پور، محمد احسان حسینی، احمد بهاروندی، ابوالفضل درویش‌وند و شاهین عباسیان را روی نیمکت خواهد داشت.

از میان نفرات بالا بوژیدار رادوشوویچ و ابوالفضل درویش‌وند شانس بسیار اندکی برای حضور در ترکیب دارند و فقط در صورت مصدومیت بیرانوند به اجبار  وارد زمین خواهند شد، اما قضیه برای سایر نیمکت نشین ها کمی متفاوت است.

حمیدرضا طاهرخانی و احسان علوان زاده دو بازیکن نیمکت نشین پرسپولیس هستند که شانس بالاتری نسبت به سایر نفرات برای حضور در زمین دارند، طاهرخانی بازیکن ریز نقشی است که در طول فصل های گذشته به واسطه چندین حضور در زمین از تجربه بالاتری نسبت به سایرین برخوردار است.

اما داستان احسان علوان زاده کمی متفاوت با دیگران است، علوان زاده برخلاف سایر نیمکت نشین های پرسپولیس جزو بازیکنان امید محسوب نمی شود و برانکو به واسطه عملکرد خوب او در تمرینات حاضر شد یکی از سهمیه های بزرگسال تیمش را به این وینگر خوش تکنیک اختصاص دهد.

وقتی نام علوان زاده به میان می آید تمامی ذهنیت ها به دریبل و لایی فوق العاده او در بازی پرسپولیس و ذوب آهن بر می گردد که رجب زاده با تجربه را از جریان بازی محو کرد، حال علاقه مندان به پرسپولیس امیدوار اند که این بازیکن در صورت به زمین فرستاده شدن از سوی برانکو همان کیفیت بازی های سال گذشته را داشته باشد و بتواند در کارهای تهاجمی سایر نفرات با تجربه را کمک کند.

ترکیب فردای پرسپولیس حتی قابلیت جای دادن یک سورپرایز  را نیز در خود دارد، قرمزپوشان پایتخت در سفر به قطر تنها یک دفاع راست تخصصی را در کاروان خود جای داده اند، هرچند که احتمال بازی دادن برانکو به شاهین عباسیان آن هم مقابل السد از ابتدا بعید است، اما این بازیکن جویای نام که سابقه بازی در  رده های تیم ملی  را دارد می تواند یکی از گزینه های تعویض به حساب بیاید به خصوص زمانی که مدافع راستی که قرار است جای ماهینی را پر کند عملکرد چندان مطلوبی در زمین نداشته باشد.

محمد احسان حسینی، احمد بهاروندی و سعید حسین‌پور نیز  سه کشف بزرگ برانکو برای پرسپولیس هستند که قطعا در سال های آینده نام آن ها بیشتر به زبان خواهد آمد، احمد بهاروندی که در پست مهاجم بازی می کند توانست در دیدار درون باشگاهی قرمزها دوبار دروازه بیرانوند را باز کند تا چشم برانکو به ساق های او گره بخورد، سعید حسین‌پور و محمد احسان حسینی هم بازیکنانی هستند که در میانه میدان بازی می کنند و برانکو از آن ها در این فصل به عنوان یار تعویضی در دقایق پایانی لیگ استفاده کرده است.

گفتنی است دیدار دو تیم پرسپولیس و السد در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا از ساعت 18:45 در ورزشگاه جاسم بن حمد آغاز خواهد شد.

-311715

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۱۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان