//
کدخبر: ۱۳۵۵۶۰ //

افشین پیروانی جعبه سیاه فدراسیون فوتبال ایران!

باید در انتظار یک انفجار جنجالی و تاریخی در فوتبال ایران بود، این ماجرا تنها در یک صورت رخ خواهد داد اگر ...

افشین پیروانی جعبه سیاه فدراسیون فوتبال ایران!
به گزارش فرتاک نیوز،

جنجال های پی در پی علی کریمی علیه کارلوس کی روش و فدراسیون فوتبال ایران باعث شد تا خیلی از بزرگان فوتبال کشور نیز به صف او بپیوندند و بر ادعاهای سنگین وجود فساد های سازمان یافته در فدراسیون فوتبال صحه بگذارند؛ اما در این بین افشین پیروانی که در همان مقطع از سوی کی روش کنار گذاشته شده بود مدعی شد که اسناد و حرف های بسیاری برای افشاگری فسادهای مالی در فدراسیون دارد تا به شکلی کاملا عجیب در عرض کمتر از چند روز  خود او با اتهام فساد مالی روبرو شد!

مشخصا فدراسیون از حرف های حبس شده پیروانی در سینه اش هراس دارد، چرا که پرونده سازی برای او بلافاصله پس از ادعای وجود فساد مالی در تیم ملی ایران، خبر از یک پیش دستی برای نخوردن سیلی اول از طرف مقابل دارد! چه دلیلی می تواند افشین پیروانی را درگیر چنین پرونده ای کند؟

کمیته استیناف تا پایان هفته رای شکایت فدراسیون نشین ها را علیه پیروانی اعلام خواهد کرد که چشمان پرسپولیسی ها را باز تر از همیشه به این ماجرا نگه داشته است، چرا که مدیران سرخ ها به دنبال آن بودند تا پیروانی را به عنوان سرپرست جدید خود معرفی کنند که با اعلام حکم محرومیت افشین پیروانی از هرگونه فعالیت باعث شد تا آنها از خواسته خود دور شوند و همچنان در انتظار باشند.

فدراسیون و ارکان تیم ملی تا به امروز نشان داده اند که خیلی میلی به سرشاخ شدن با مخالفان خود، علی الخصوص افرادی که می توانند دردسر ساز  باشند ندارند! آنها فقط به زهرچشم گیری بسنده می کنند و خود را درگیر جزئیات بیشتر نکرده و نمی کنند، اما اگر در این ماجرا خطری متوجه پیروانی باشد، او با داشتن حمایت پرسپولیسی ها و البته علی کریمی فرصت آن را خواهد داشت که از بسیاری تخلف های بزرگ پرده بردارد، همه چیز به رای کمیته استیناف ارتباط دارد، آیا پیروانی به اتهام فساد مالی در دوران حضورش در کادر فنی تیم ملی محکوم خواهد شد؟ یا فدراسیون کوتاه خواهد آمد تا برای خود آرامش بخرد؟!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۵۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان