//
کدخبر: ۱۳۴۸۶۲ //

ادعای عجیب وکیل مدافع کریستیانو رونالدو!

وکیل کریستانو رونالدو مدعی شد اسناد منتشر شده علیه موکلش ساختگی و دروغین بوده است.

ادعای عجیب وکیل مدافع کریستیانو رونالدو!
به گزارش فرتاک نیوز،

اولین بار این نشریه آلمانی اشپیگل بود که در گزارشی مدعی شد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در سال 2009 و در شهر لاس وگاس کاترین مایورگا را مورد تجاوز قرار داده است و در ادامه نیز اسنادی در خصوص اعترافات رونالدو و پرداخت حق السکوت 375 هزار دلاری برای مسکوت ماندن این ماجرا با امضای او منتشر کرد اما وکیل او ادعا می کند این اسناد ساختگی بوده و توسط یک هکر مورد سرقت قرار گرفته است.

حالا پیتر کریستنسن با انتشار بیانیه ای نسب به این ماجرا واکنش نشان داده و گفته است: "همانند 9 سال اخیر، کریستیانو رونالدو به شدت این اتهامات را انکار می کند. پس صفحاتی که در روزهای اخیر به عنوان اعترافات رونالدو در رسانه ه منتشر شده کاملا ساختگی و کذب بوده است.

از سال 2015، ده ها تن از اشخاص از جمله شرکت های حقوقی در نقاط مختلف اروپا مورد حمله قرار گرفتند و داده های الکترونیکی آنها توسط یک جنایتکار سایبری سرقت شده است. این هکر سعی بر فروش اطلاعات سرقت شده داشت و برخی رسانه ها نیز اقدام به انتشار این اسناد که بسیاری از آنها دروغین و ساختگی بودند کرده اند.

پس یک بار دیگر برای از بین بردن ابهامات باید گفت که شرایط کریستیانو رونالدو تغییری نکرده و آنچه در سال 2009 در لاس وگاس اتفاق افتاده با رضایت طرفین بوده است."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۴۸۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان