//
کدخبر: ۱۳۴۰۵۶ //

فوق ستاره فوتبال جهان تبرئه می‌شود؟!

این روزها که پرونده تجاوز ستاره فوتبال جهان به یک زن در حال بررسی است گویا پای افراد سیاسی هم به این جریان باز شده است.

فوق ستاره فوتبال جهان تبرئه می‌شود؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که تنها چند روز از اتهامی که به کریستیانو رونالدو بازیکن یونتوس به جرم تجاوز به کاترین مایورگا می‌گذرد این روزها خبرهای جدیدی در این باره منتشر شده است.

حال خبری روز گذشته منتشر شد که به نظر می‌رسد تنها مدرکی که ثابت می‌کرد در سال 2009 رونالدو به کاترین در هتلی تجاوز کرده است از بین رفته و دیگر این زن نمی‌تواند حرف خود را به کرسی بنشاند. این مدرک لباس‌های کاترین بوده که گویا به طور کامل نابود شده است. گفته می‌شد اعترافی هم تحت این قضیه در پرونده تجاوز ثبت شده بود که توسط وکلای کریستیانو از بین رفته تا مشکلی برای این فوق ستاره بوجود نیاید.

در گفتگویی نخست وزیر پرتغال هم اظهار داشت:

با این اتفاقات بی پایه و اساس نمی‌توانند وجهه کریستیانو را از بین ببرند و برای او مشکلی بوجود آورند. تنها چیزی که مهم است درک مردم است که اگر باور کنند یک انسان در حالت عادی بی‌گناه است و نمی‌توان به راحتی به او اتهام زد همین کافی خواهد بود. اگر در مورد رونالدو هم بخواهیم قضاوت کنیم با توجه به سابقه حرفه‌ای او نمی‌توان تصور کرد که چنین ورزشکاری این اتهام به او بچسبد.

رونالدو بازیکنی بوده که هر زمان که پایش به گلزنی باز شده است آن را تقدیم مردمان کشورش کرده و او همیشه برای مردم پرتغال یک اسطوره بوده است و من قلبا ایمان دارم که این اتهامات هرگز به رونالدو مربوط نمی‌شود و نمی‌توان با این مسائل شخصیت او را لکه‌دار کرد.

با وجود اینکه شاید دیگر مدرکی وجود نداشته باشد اما نشریه اشپیگل که خود باعث و بانی این اتهامات بوده در اخباری جدید منتشر کرد که با توجه به مبرا خواندن این اتهامات از سوی رونالدو، اما بار دیگر این پرونده از سر گرفته خواهد شد تا هر چه زودتر تکلیف این قضیه مشخص شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۴۰۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان