//
کدخبر: ۱۳۳۹۵۲ //

مظنونِ مظلوم بازمی گردد؛ ربیع خواه ناجی بزرگ پرسپولیس؟!

مطمئنا برانکو ایوانکوویچ و تصمیماتش در پرسپولیس تهران قابل اعتماد ترین و مهم ترین بخش قابل اتکای هواداران این تیم است، مردی که باز هم قصد سورپرایز کردن کارشناسان و هواداران را با وارد کردن محسن ربیع خواه به میادین نبرد، در سر دارد.

مظنونِ مظلوم بازمی گردد؛ ربیع خواه ناجی بزرگ پرسپولیس؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

 محسن ربیع خواه هافبک خط میانی پرسپولیس که پیش از مصدومیت سنگینش در فصل گذشته مورد سخت ترین و تلخ ترین انتقادات و حتی بی احترامی ها قرار گرفت، در آستانه بازگشت به میادین است، ستاره ای که به سختی توانست جای خود را در ترکیب سرخ ها پیدا کند تا برخی افراد نیز با همان شدت به دنبال حذف او از ترکیب پرسپولیس باشند.

-715469.jpg

محسن ربیع خواه

جای خالی ربیع خواه در پرسپولیس به واسطه مصدومیتش شاید خیلی لمس نشد، چرا که این هنر برانکو ایوانکوویچ بود، این ماجرا فقط در ارتباط با شماره 18 پرسپولیس صدق نمی کند، بلکه در ارتباط با جدایی صادق محرمی، محسن مسلمان، وحید امیری و ... نیز با تدابیر اتخاذ شده پروفسور کروات سرخ ها، خلاء بزرگی از جدایی آنان دیده نشد، پس نمی توان مدعی شد که ربیع خواه و غیبتش در پرسپولیس به دلیل ضعف هایش حس نشد، چرا که علت این ماجرا کاملا فنی و تاکتیکی است نه شخصی!

در آستانه برگزاری دیدار دور برگشت مرحله نیمه نعایی لیگ قهرمانان آسیا که برای پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ دیگر از هرچیزی اهمیت بالاتری دارد، محسن ربیع خواه در یک قدمی بازگشت به ترکیب اصلی تیم است! سورپرایز دوست داشتنی پروفسور باز هم به میادین بازخواهد گشت تا در کنار ذوق زدگی هواداران از نتیجه های خوب این روزها، پسر خوانده ایوانکوویچ نیز بتواند شوق را با بازی پر تلاش و درگیر شونده و تخریبی خود به پدر بدهد.

-167582

محسن ربیع خواه

ربیع خواه در بهترین زمان ممکن به میادین فوتبال باز می گردد، او در  روزهای بحرانی پرسپولیس که پیدا کردن ستاره در ترکیبشان همانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه است، قطعا مفید ظاهر خواهد شد، چرا که هم نیمکت سرخ ها و هم ترکیب اصلی با اعتماد به نفس بالاتری در رقابت ها حاضر خواهند شد، از طرفی دیگر محسن ربیع خواه در تمرینات پرسپولیس با اراده ای مثال زدنی آمادگی جسمانی و کیفی خود را باز هم به دست آورده است و در تمرینات  گروهی شاداب ظاهر شده است تا ایوانکوویچ تصمیم بگیرد او را در لیست بازیکنان خود برای دیدار برابر پیکان که پیش درآمدی برای جنگ با السد است به کار بگیرد.

اتفاقی اینچنینی در روزهای سخت پرسپولیس بسیار خوش و شیرین است، احتمالا ربیع خواه هرگز نزد هواداران پرسپولیس اینگونه محبوب نشده بود و از بازگشت دوباره اش به ترکیب اصلی آنها را ذوق زده نکرده بود، چرا که از همین حالا لحظه شماری سرخ ها برای ملاقات دوباره با شماره 18 آغاز شده است؛ شاید در مصدومیت محسن خیریتی وجود داشت! همه خیریت ها نباید که به مانند مهدی طارمی باشند، گاهی این خیریت ها بواسطه مصدومیت و دوری می توانند سیل کینه ها را به دوستی تبدیل کنند!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۹۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان