//
کدخبر: ۱۳۳۵۶۹ //

همسر ایرانی ساموئل فاش کرد: مرگ او از پیش تعیین شده بود

جی لوئید ساموئل چندی پیش در یک تصادف مشکوک در انگلستان درگذشت. پس از مرگ او شخصی خود را به عنوان همسر دومش در ایران معرفی کرد و حالا این فرد صحبت های عجیبی را در این خصوص مطرح کرده است.

همسر ایرانی ساموئل فاش کرد: مرگ او از پیش تعیین شده بود
به گزارش فرتاک نیوز،

خانم هلیا سهیمی، یک طراح لباس ایرانی است که ادعا کرده 8 سال همسر قانونی جی لوئید ساموئل؛ هافبک انگلیسی سابق باشگاه استقلال است. او در آخرین صحبت های خود در تورنتو کانادا صحبت هایی عجیبی را مطرح کرده است. این خانم ایرانی که این روزها با صحبت هایش در خصوص ساموئل شهرت زیادی در سراسر اینترنت برای خود دست و پا کرده در خصوص تصادف این بازیکن سابق فوتبال گفت:

از نظر من و بهبه اعتقاد من حادثه و تصادف قطعا طبیعی نبوده است. در تمام این ماه ها در صفحه اینستاگرام به جزئیات این تصادف با دلیل و منطق پرداختم که چرا آن حادثه مشکوک است. به عنوان مثال اینکه چرا بر خلاف قوانین انگلستان ، 21 روز طول کشید تا جسد را نشان بدهند و اینکه چرا جسد هیچ شباهتی به جی نداشت. هیچ کس حاضر نشد به عنوان شاهد صحبت کند، این در حالی است که مسئولان قضایی انگلستان افرادی شاهد این ماجرا بوده اند. من و خانواده اش نمی گذاریم خونش پایمال شود زیرا نکات مبهم فراوانی در این خصوص وجود دارد.

خانم سهیمی در مورد استدلالش برای این موضوع نیز  توضیحی دارد اما مذهبی بودن این اتفاق را تکذیب کرد.

به من هم گفتند شاید این یک انتقام گیری از طرف خانواده زنش است. برخی نیز معتقد بودند او به علت آنکه مسلمان شده است این اتفاق برایش افتاده که به نظر من صحیح نیست. نمی خواهم به کسی تهمت بزنم. من و خواهرش به دنبال این موضوع هستیم و شکی ندارم که تصادف او از پیش تعیین شده بوده است.

همسر ساموئل در خصوص آخرین دیدارشان نیز ادامه داد:

ما چند ساعت پس از این ماجرا با یکدیگر در فرودگاه مراکش قرار داشتیم. من در پرواز بودم که این اتفاق افتاد و زمانی که گوشی خود را روشن کردم از حادثه مطلع شدم و او هرگز نیامد.  خانواده جی من را می شناسند و با آنها در ارتباطم و به زودی همه چیز  را برای مردم افشا خواهم کرد.

-443262

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۵۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان