//
کدخبر: ۱۳۲۱۷۷ //

لوپتگی: به لوژینکی و جام جهانی فکر نمی کنم

خولن لوپتگی، سرمربی رئال مادرید شرایط تیمش را پیش از دیدار مقابل زسکا مسکو خوب توصیف کرد.

لوپتگی: به لوژینکی و جام جهانی فکر نمی کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

رئال مادرید که در اولین هفته برابر رم به پیروزی رسید، فردا شب در استادیوم لوژینکی مسکو مهمان زسکا خواهد بود و لوپتگی معتقد است بازی سختی در انتظار تیمش خواهد بود.

دیدار مقابل زسکا: "در هر بازی با هدف ارائه بهترین نمایش و کسب حداکثر امتیازات به میدان می رویم. می دانیم چه فضایی در انتظار ماست زیرا رئال مادرید باید در یک دیدار از لیگ قهرمانان به میدان برود.

به اینکه به لوژینکی و جام جهانی نرفتم فکر نمی کنم و این دیدار چیزی جز مسابقه رئال مادرید برابر یک تیم بزرگ روسی نیست پس تمام تمرکز من روی دغدغه های مربوط به تیمم است. زسکا در شرایط خوبی قرار دارد و بازیکنان مصدوم این تیم نیز رسیده اند. فردا از کیفیت واقعی آنها باخبر خواهیم شد اما با توجه به بازیکنان بزرگ حریف، بی شک دیدار دشواری پیش روی ما خواهد بود."

اوضاع تیم: "شرایط فیزیکی تیم مناسب است و ما از انگیزه و انرژی زیادی برای انجام یک بازی بزرگ در لیگ قهرمانان برخورداریم. در دیدار مقابل رم نمایش خوبی داشتیم، یک نیمه برابر سویا ضعیف بازی کردیم اما مقابل اتلتیکو خوب بودیم و فردا می خواهیم به روند پیشرفت خود استمرار بخشیم."

دلیل غیبت راموس: "او در این فصل تعداد دقاق بیشتری نسبت به دیگران بازی کرده بود و با توجه به اهمیت این آمار برای من، تصمیم گرفتم راموس به روسیه سفر نکند."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۱۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان