//
کدخبر: ۱۱۸۶۶۹ //

لوپتگی: از تمام توانمان برای کسب سوپر کاپ استفاده می کنیم

سرمربی اسپانیایی رئال مادرید، پیش از دیدار سوپر کاپ اروپا با سایت رسمی یوفا صحبت کرد.

لوپتگی: از تمام توانمان برای کسب سوپر کاپ استفاده می کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 خولن لوپتگی که به همراه تیمش در کشور استونی حاضر شده تا برای دیدار فردا شب سوپر کاپ اروپا آماده شوند در صحبت هایی با وب سایت یوفا از این دیدار و اهداف رئال مادرید در این فصل صحبت کرده است. لوپتگی اظهار داشت:

اولین بازی رسمی ما در رئال مادرید یک فینال است. تلاش می‌کنیم برای این بازی خیلی خوب آماده شویم. بازی در مقابل یک رقیب بسیار قدر است که شرایط را خیلی دشوار می‌کند. شناخت خوبی از آنها داریم و یک دربی خواهد بود. این فینال بزرگی است که ما تلاش می کنیم با تمام توان و وجودمان پا به این دیدار بگذاریم. ما محکوم به بردن هستیم زیرا همیشه فشار ها روی رئال مادرید است تا در تمام جام ها پیروز شود.

-لوپتگی در خصوص اهداف باشگاهی که سه قهرمانی اخیر اروپا را کسب کرده صحبت کرد و گفت:

ما برای برد در هر دیدار و فتح عناوین مختلف آماده شویم. این انگیزه هر مربی در دنیا است و در ژن رئال مادرید نیز قهرمانی وجود دارد. این باشگاه در تمام سال های فعالیت خود برای قهرمانی جنگیده و چیزی به غیر از این نمی خواهد. البته باید اعتراف کرد پس از سه قهرمانی در اروپا و جام های متعدد دیگر حفظ اشتیاق و انگیزه در بازیکنان کار بسیار سختی خواهد بود اما آنها بازیکنان رئال هستند و ژن آن ها نیز برای قهرمانی ساخته شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان