//
کدخبر: ۱۳۰۳۳۹ //

فاش شد ؛ اولویت برانکو ایوانکوویچ برد شفر است!

برانکو ایوانکوویچ می گوید که علیرغم فشردگی بازی ها بازیکنانش همگی با انگیزه آماده برگزاری دربی می شوند.

فاش شد ؛ اولویت برانکو ایوانکوویچ برد شفر است!
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم پس از پیروزی برابر سپیدرود که ادامه روند روزهای خوب این تیم در لیگ و آسیا شد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

خیلی برد مهمی بود

    خیلی خوشحالم از برد مقابل سپیدرود. برد مهمی بود؛ چون همیشه این بازی های بعد از صعود به نیمه نهایی می تواند مشکل ساز باشد؛ البته نه فقط برای ما، بلکه همه تیم های بزرگ اروپایی هم با این داستان مشکل دارند.

بازیکنانم زحمت کشیدند و جوابش را گرفتند

    تشکر می کنم از بازیکنانم بابت واکنشی که داشتند و تلاش زیادی که انجام دادند و زحمت زیادی که کشیدند؛ البته خب جواب زحمت های خودشان را هم گرفتند. یک برد بسیار بسیار مهم برای ما بود و از همه مهم تر بعد از بازی سنگین با الدحیل بار دیگر تسلط بدنی را نشان دادند و بازیکنانم ریتم یکسانی داشتند. بازیکنانم خواستند و باید به آنها تبریک بگویم.

آدام همتی به خوبی جواب منتقدانش را داد

    من به همین خاطر خیلی خوشحالم که همتی به بهترین وجه صحبت هایی که مخالفینش در موردش انجام می دادند را به آنها بازگرداند. باید بدانیم که این تیم پرسپولیس قهرمان کشور است و خیلی ساده نیست که به ترکیب این تیم بیاییم. در کنار بازیکنانی مثل بشار، کمال. اما به هر حال تلاشی که آدام همتی کرد نتیجه داد.

بازیکنان نتیجه دربی را تعیین می کنند

    همیشه گفتم که دربی یک مسابقه خاص است و هیچ تیمی از پیش برنده نیست و مهم نیست تیم ها کجای جدول هستند. وقتی تازه به ایران آمده بودم، پرسپولیس برای بقا می جنگید و استقلال برای قهرمانی ولی ما با گل علیپور یک بر صفر برنده شدیم؛ بنابراین نتیجه این مسابقه هیچ ربطی به جایگاه دو تیم ندارد. یک بازی ویژه است که بازیکنان نتیجه را تعیین می کنند.

فعلا اولویت با دربی است

    دو بازی برابر السد خیلی مهم هستند شاید مهم ترین بازی در ۱۰ سال اخیر ولی در حال حاضر اولویت دربی است و مهم ترین بازی همین است.

همه انگیزه دارند و هیچ کس خسته نیست

    وقتی بحث دربی می شود همه انگیزه دارند و هیچ کس گله ای ندارد و خستگی هیچ توجیهی ندارد حتی الان ربیع خواه هم در حال تمرین کردن است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۰۳۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان