//
کدخبر: ۱۲۹۲۵۵ //

مورینیو همیشه منبع الهام من بوده است

نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی وولورهمپتون ، ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد را الهام بخش دانست و اینکه مورینیو از او تعریف کرده را افتخار خود دانست.

مورینیو همیشه منبع الهام من بوده است
به گزارش فرتاک نیوز،

در زمان بازیگری نونو در پورتو در سال 2002، وقتی او درون دروازه این تیم می‌ایستاد، مورینیو سرمربی اش بود و این دو در سال 2004، موفق ه کسب سه گانه شدند. حال تحت عنوان مربیان وولورهمپتون و منچستریوناتید مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. مورینیو در کنفرانس خبری به تمجید از نونو پرداخت و حال سرمربی گرگ‌ها، پاسخ این تمجیدات را داد.

مورینیو همیشه منبع الهام من بوده است

او گفت:" ژوزه مورینیو دو سال مربی من بود و با او چیزهایی کسب کردم که همیشه در خاطرم خواهد ماند. اینکه او راجع به من حرف زده برایم افتخار است ولی موضوع برای من، تقابل وولورهمپتون و منچستریونایتد است. برای تمام بازیکنان حاضر در ترکیب تیم پورتو، او یک منبع الهام بزرگ بود. برای همیشه در خاطرم خواهد ماند. ولی مسائل باعث تغییر شرایط شما می‌شوند. او همیشه الهام بخش من است."

وولورهمپتون در 38 سال اخیر موفق به کسب پیروزی مقابل یونایتد نشده است. حال نونو برای این بازی اعلام آمادگی کرد. او ادامه داد:" مثل همه بازی ها برای این بازی اماده می‌شویم. ما منچستریونایتد را می‌شناسم و می‌دانیم که با چه تیمی روبرو خواهیم شد. می‌دانیم که چقدر سخت است ولی می‌خواهیم با آنها رقابت کنیم و تفکراتمان را به زمین منتقل کنیم."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۲۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان