//
کدخبر: ۱۲۹۲۰۶ //

خطر فسخ یک‌طرفه قرارداد مربیان و بازیکنان بیخ گوش باشگاه پرسپولیس

بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس طبق قانون اجازه فسخ یک‌طرفه قرارداد خود را دارند.

 خطر فسخ یک‌طرفه قرارداد مربیان و بازیکنان بیخ گوش باشگاه پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 طبق قانون بازیکنان و مربیان خارجی در صورتی که دو ماه حقوق خود را دریافت نکنند می‌توانند قراردادشان را یک‌طرفه فسخ کنند. اتفاقی که پیش از این در مورد آنتونی گولچ در پرسپولیس رخ داد و او بدون اینکه بازی کند به دلیل پرداخت نشدن پولش به فیفا شکایت و در نهایت پرسپولیس را محکوم کرد.

باشگاه پرسپولیس به خاطر عدم تهیه ارز دولتی در چند ماه اخیر برای پرداخت پول خارجی‌های خود دچار مشکل و این موضوع به معضلی بزرگ برای آنها تبدیل شده است. اگر مدیریت باشگاه پرسپولیس بخواهد حق و حقوق خارجی‌های تیمش را با قیمت روز دلار بدهد آن وقت باید چند برابر هزینه کند و از این‌رو آنها منتظر پرداخت پاداش 300 هزار دلاری AFC هستند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی 300 هزار دلار پاداش می‌دهد و باشگاه پرسپولیس با دریافت این پول حداقل می‌تواند بخشی از طلب بازیکنان و مربیان خارجی خود را پرداخت کند.

برانکو و زلاتکو ایوانکوویچ، مارکو و ایگو پانادیچ مربیان و بوژیدار رادوشویچ، گادوین منشا و بشار رسن بازیکنان خارجی تیم فوتبال پرسپولیس را تشکیل می‌دهند و همه آنها شرایط این باشگاه را درک کرده و همه جوره با باشگاه پرسپولیس راه آمده‌ و تاکنون صحبتی در این باره انجام نداده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۲۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان