//
کدخبر: ۱۲۵۷۳۰ //

دردسر بزرگ برای خارجی های پرسپولیس

بازیکنان و مربیان خارجی باشگاه پرسپولیس با دردسر و مشکلی بزرگ مواجه شده اند.

دردسر بزرگ برای خارجی های پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 چندی پیش بود که بدقولی های اسپانسر باشگاه پرسپولیس برای پاس شدن چک پرداختی به این باشگاه باعث ناراحتی بازیکنان پرسپولیس و مجموعه این تیم شده بود اما سرانجام این چک پاس شد تا مبلغی از قرارداد بازیکنان از این طریق پرداخت شود. گرشاسبی مدیر عامل سرخپوشان به دلیل امید به دریافت ارز دولتی از فدراسیون و مدیران این پول را به بازیکنان ایرانی پرسپولیس پرداخت کرد که اکنون به همین دلیل دچار مشکل شده است.

با توجه به اینکه ارز دولتی به باشگاه ها پرداخت نمی گردد و بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس نیز تا کنون پولی را دریافت نکرده اند با دردسر بزرگی از لحاظ مالی مواجه شده اند که هم خود و هم باشگاه را با مشکلی اساسی مواجه کرده است. گادوین منشا، بوژیدار رادوشویچ و بشار رسن بازیکنان و برانکو و دستیاران خارجی اش کسانی هستند که موفق به دریافت دستمزد و بخشی از مبلغ قرارداد خود نشده اند.

این بازیکنان و مربیان هرکدام به نوبه خود اعتراضاتی را به مدیریت باشگاه داشته اند و خواستار بخشی از قرارداد خود شده اند که باشگاه برای فراهم کردن این خواسته ها با مشکلی بزرگ مواجه شده است و بازیکنان پرسپولیس نیز بررای اداره امور مالی خود و خانواده شان با مشکل و دردسری بزرگ برخورد کرده اند که به حتم بر روی عملکرد فنی آن ها نیز تاثیر خواهد گذاشت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۷۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان