//
کدخبر: ۱۲۶۸۲۴ //

نفرات قابل حدس، چینش با تردید برانکو مقابل نساجی!

در غیاب علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشویچ دروازه بان خواهد بود و همچنین زوج گادوین منشا و علی علیپور در خط حمله حضور خواهند داشت.

نفرات قابل حدس، چینش با تردید برانکو مقابل نساجی!
به گزارش فرتاک نیوز،

این روزها حدس زدن ترکیب تیم پرسپولیس کار سختی نیست. برانکو ایوانکوویچ تنها ۱۴ بازیکن باتجربه در ترکیب دارد که از بین آن ها علیرضا بیرانوند در اردوی تیم ملی است و بشار رسن هم یک روز پیش از بازی به اردوی تیم ملحق شده و بعید به نظر می رسد برانکو از او استفاده کند.

همچنین پروفسور اعتقاد چندانی به بازیکنانی چون شایان مصلح برای قراردادن در ترکیب اصلی ندارد و تا اینجای فصل هم به بازیکنان جوان تر فرصت قرارگیری در ترکیب را نداده است. البته با توجه به شرایط تیم پرسپولیس نیاز مبرم به کسب امتیازها، شاید ریسک های این چنینی معقول نباشد اما انتظار می رود حداقل در بازی جام حذفی به جوان ترها اعتماد بیشتری شود.

در مقابل نساجی بوژیدار رادوشویچ دروازه بان تیم پرسپولیس خواهد بود. حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده و محمد انصاری خط دفاعی را تشکیل می دهند و پرسپولیسی ها امیدوارند این عناصر دفاعی همچون بازی با فولاد و پدیده کلین شیت کنند.

باید دید برانکو امروز مثل بازی با الدحیل تیمش را با سیستم ۴۴۲ لوزی به زمین می فرستد تا همچون گذشته از شیوه خطی بهره برد یا خیر؛ اما به هر حال تفاوتی ندارد و کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه و سیامک نعمتی در پست هافبک حضور خواهند داشت. و بشار رسن هم بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

گادوین منشا و علی علیپور هم در خط حمله بازی می کنند؛ ترکیبی که باتوجه به محرومیت نعمتی در بازی با الدحیل هم تکرار می شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی:

بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان