//
کدخبر: ۱۲۸۶۷۷ //

من تنها بازیکنی هستم که به رئال مادرید نه گفتم

اسطوره فوتبال ایتالیا صحبت هایی در مورد رد پیشنهاد های رئال مادرید انجام داد.

من تنها بازیکنی هستم که به رئال مادرید نه گفتم
به گزارش فرتاک نیوز،

 فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه آ اس رم و فوتبال ایتالیا، در زمان بازیگری خود پیشنهاد های زیادی از سوی رئال مادرید داشت که گلادیاتور شهر رم به تمامی پیشنهادات جواب رد داد تا اسم خود را در تاریخ تیم رم ماندگار کند.

توتی در تازه ترین اظهار نظر خود گفت:

در فصل 2005_2004  رئال مادرید به شدت دنبال جذب من بود. آن ها برای این که روی من تاثیر بگذارند یک پیراهن رئال مادرید با شماره 10 و اسم من برایم فرستادند. نمی خواهم بگویم که آن ها زمان زیادی دنبال من بودند اما کسانی بودند که می خواستند مرا به رئال مادرید ببرند.

جنگ میان قلب و منطق بود که در نهایت قلب و احساسم پیروز شد. عشقی که به این باشگاه،  ورزشگاه و هواداران داشتم باعث شد من 25 سال در آ اس رم بمانم و جزو بازیکنان تک باشگاهی باشم.

-پس از این ماجرا چند باری پرز را دیدم. بار آخر در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا با هم ملاقات داشتیم. همیشه برخورد خوبی دارد اما هر بار یک جمله را تکرار می کند." تو تنها بازیکنی هستی که در کل دوران مدیریتم نتوانستم به رئال مادرید بیاورمش!"

دفعه آخری که به سانتیاگو برنابئو رفتم، از من خواست تا پیراهنی را امضا کنم که بر روی آن نوشته شده بود" تو تنها بازیکنی هستی که به رئال مادرید نه گفتی"

توتی همچنین در خصوص این که مودریچ ستاره کروات کهکشانی همیشه از او به عنوان الگو یاد کرده است گفت:

از نظر من شانس بالایی برای بهترین بازیگن جهان شدن دارد اما من هیچ وقت متوجه معیار ها برای دادن این جایزه نشدم. این که شما در طول سال عملکرد بسیار خوبی داشته باشید با این که همه جا را ببرید متفاوت است. من نمی دانم آن ها بر اساس چه معیاری انتخاب خواهند کرد اما فکر کنم رونالدو برنده شود. ولی اگر دست من بود این جایزه را به مودریچ می دادم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۶۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان