//
کدخبر: ۱۲۷۹۹۳ //

بالاخره اتفاق افتاد؛ کریستیانو پس ۵ ساعت و ۲۰ دقیقه با دبل بازگشت!

کریستیانو رونالدو بالاخره پس از 4 هفته ناکامی در سری آ ایتالیا موفق شد با پیراهن یوونتوس گلزنی کند تا باز هم رکورد ها شروع به درهم شکسته شدن کنند.

بالاخره اتفاق افتاد؛ کریستیانو پس 5 ساعت و 20 دقیقه با دبل بازگشت!
به گزارش فرتاک نیوز،

 کریستیانو رونالدو بازگشت، او بازگشت تا سری آ ایتالیا نیز شادی های خاص و هیجان انگیز او را در آغوش خود لمس کند و رسما از  خیزش دوباره ستاره بزرگ جهان خبر دهد، مردی که تا دقیقه 49 دیدار برابر ساسولو و در هفته چهارم سری آ ایتالیا ساکت، خشمگین و پر از خودخوری بود!

کریستیانو رونالدو در اوج انتقادات بر روی پرده نمایش ظاهر شد، چرا که او به دلیل ناکامی در گلزنی با واکنش های چندان مثبتی روبرو نشده بود، از طرفی دیگر نیز مدیران باشگاه با هزینه های سنگینی که برای خرید رونالدو متحمل شده بودند سخت خواهان مشاهده نتیجه ی این انتقال جنجالی بودند تا فشارها بر روی دوش ابرستاره پرتغالی بیانکونری ها که به تازگی عنوان مرد سال یوفا را از دست داده بود بیشتر شود.

گل اول کریستیانو در اوج التهاب به ثمر رسید، او فقط می خواست از شر منتقدین بی رحم خلاص شود، مهم نبود به چه شکل فقط می بایست دروازه ساسولو باز شود! حتی اگر صحنه ای جذاب نباشد! تمام ذهن و روح رونالدو در آن لحظه فقط یک پیغام را می داد، توپ باید از خط دروازه عبور کند!

اعتماد به نفس او بازگشته بود، همان شادی گل همیشگی و همان فریاد مشهور که خیلی ها مجذوب خود کرده بود! بانوی پیر هیجان زده منتظر بود تا خالی شدن و انفجار او را ببیند، هواداران با مشت های گره کرده کریستیانو را حمایت می کردند و دیوانه وار از او حمایت به عمل آوردند تا رونالدو بداند که در  آلیانز تنها نیست.

گل دوم اما به سبک خود او بود! ضربات غافلگیر کننده ای که هر دروازه را باز می کند، همان حرکات غیر قابل پیش بینی و مشهور پسر پرتغالی سابق رئال مادرید که دنیا بارها و بارها برابر او زانو زد تا او بر قله افتخارات بایستد و پرچم قهرمانی را در دست بگیرد، او در بهترین زمان ممکن خود را به عرصه رقابت ها بازگرداند، چرا که یووه در آستانه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حالا کریستیانو را هم با خود دارد.

از این پس باید در انتظار همان ماجرا های همیشگی باشیم، شکستن رکورد ها یکی پس از دیگری، باز هم مقایسه ها شروع خواهند شد و باز هم اعداد و ارقام خود را به چالش می کشند تا مرد برتر دنیا شناخته شود، او فقط به این دبل نیاز داشت تا به چهارصدمین گل دوران باشگاهی اش در پرتغال، انگلیس و اسپانیا و ایتالیا دست پیدا کند! او بازگشت! برای یک نمایش هیجان انگیز آماده اید؟!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۹۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان