//
کدخبر: ۱۲۳۹۸۹ //

حمایت آلگری از رونالدو با وجود ناکامی در گلزنی

سرمربی یوونتوس با وجود ناکامی کریستیانو رونالدو در گلزنی به حمایت از او پرداخت.

حمایت آلگری از رونالدو با وجود ناکامی در گلزنی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از فوتبال ایتالیا، یوونتوس در هفته سوم رقابت‌های سری A در خانه پارما به میدان رفت و توانست با نتیجه‌ دو بر یک به پیروزی برسد. در این دیدار کریستیانو رونالدو که برای سومین بار با پیراهن یوونتوس به میدان رفت بازهم موفق به گلزنی نشد.

آلگری درباره ناکامی رونالدو در گلزنی، گفت‌: هر مهاجمی وقتی وارد فوتبال ایتالیا می‌شود برای هماهنگ شدن با فضای جدید به زمان نیاز دارد اما باید بگویم که رونالدو خوب و موثر بازی می‌کند. من از عملکرد او رضایت دارم. تعطیلی لیگ به خاطر بازی‌های ملی به سود ما خواهد بود و باعث می‌شود تا رونالدو با دیگر بازیکنان هماهنگ تر شود.

او ادامه‌ داد: بازی کردن در ورزشگاه خانگی پارما سخت است. ما در پنج بازی قبلی در این ورزشگاه تنها یک بار پیروز شده بودیم. خوشحال هستم که توانستیم این بار هم به پیروزی برسیم و سه امتیاز را به دست آوریم. پارما تیمی بسیار هماهنگ و باانگیزه نشان داد. آنها هماهنگی بالایی با هم داشتند و در ضد حملات خوب ظاهر شدند.

سرمربی یوونتوس در پایان سخنان خود، ‌اضافه کرد: برای رسیدن به این پیروزی تلاش زیادی از  خود نشان دادیم. با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردیم. تیم برای بهتر شدن و هماهنگ تر شدن به زمان نیاز دارد. مانژوکیچ بار دیگر نشان داد که چه بازیکن با کیفیتی است. انتظار نداشتم که بعد از جام جهانی او تا این اندازه آماده ظاهر شود اما پائولو دیبالا هنوز آماده نیست و برای رسیدن به ترکیب اصلی به زمان نیاز دارد. من به همه بازیکنان خود نیاز دارم و به همین خاطر باید آنها از  نظر ذهنی آماده باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۳۹۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان