//
کدخبر: ۱۱۹۸۲۲ //

تحریم مسی و رونالدو توسط صدا و سیما

علاقه مندان به فوتبال ایتالیا این فصل نیز نمی توانند بازی تیم های محبوبشان را از رسانه ملی دنبال کنند.

تحریم مسی و رونالدو توسط صدا و سیما
به گزارش فرتاک نیوز،

 با شروع  لیگ های معتبر اروپایی  تب داغ فوتبال در گرمای تابستان کم کم در تمامی نقاط دنیا فراگیر می شود و علاقه مندان به  برای دیدن ابر ستاره های خود  در فصل جدید لحظه شماری می کنند.

امشب در دیدار افتتاحیه سری آ ایتالیا یوونتوس با کریستیانو رونالدو در خانه کیه وو و بارسلونا با کاپیتانی مسی بامداد فردا در نخستین دیدار خود در فصل جدید لا لیگا به مصاف آلاوز خواهد رفت، علاوه بر این دو بازی جذاب که اعجوبه های فوتبال جهان را در خود جای داده است چلسی و آرسنال برگزار کننده دربی لندن هستند.

اما در این بین عمکرد صدا و سیما کمی بحث بر انگیز است، در حالی که حداقل صد ها هزار نفر در کشورمان امشب منتظر نخستین نمایش رسمی رونالدو با پیراهن بیانکونری ها هستند  هیچ خبری از این دیدار در جدول پخش زنده شبکه های ورزش و سه دیده نمی شود.

گویا پخش بازی گنگام و پاری سن ژرمن  مهمتر از بازی های جذاب سری آ می باشد که مسئولان صدا و سیما قصد دارند این بازی را به صورت زنده روی آنتن ببرند.

البته پخش زنده  بازی بارسلونا و دپورتیوو آلاوز هم در حاله ای از ابهام قرار دارد و هنوز به صورت 100% معلوم نیست که این بازی پخش خواهد شد یا خیر.

برنامه بازی های امشب

گنگام 19:30  پاری سن ژرمن  شبکه ورزش

چلسی 21:00  آرسنال                شبکه سه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۹۸۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان