//
کدخبر: ۱۲۷۹۰۰ //

خط و نشان نبیل معلول برای پرسپولیسی ها ؛ راهکار معلول برای عبور از سد دفاعی پرسپولیس

سرمربی تونسی الدحیل در نشست خبری نسبت به کری خوانی پرسپولیسی‌ها و همچنین حضور هواداران این تیم واکنش نشان داد.

خط و نشان نبیل معلول برای پرسپولیسی ها ؛ راهکار معلول برای عبور از سد دفاعی پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

نبیل معلول سرمربی تونسی الدحیل که در بازی رفت موفق شد با تک گل معز علی از سد پرسپولیس عبور کند، با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش پیش از بازی برگشت پرداخت.

نبیل معلول در ابتدای صحبت‌هایش گفت:

    بازی خیلی سختی پیش رو داریم. چرا که پرسپولیس تیم خیلی خوبی است. پرسپولیس و الدحیل شروع خوبی در لیگ‌های‌شان داشته‌اند. در این بازی جزئیات می‌تواند سرنوشت مسابقه را تعیین کند. امیدوارم بازی خوبی باشد و الدحیل برای اولین بار در تاریخ خود بتواند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

ما آمده‌ایم بجنگیم نه اینکه شکست بخوریم

    ما شک نداریم این مسابقه بازی بزرگی برای پرسپولیس خواهد بود و آنها آماده رویارویی با ما هستند، اما ما هم خودمان را از لحاظ ذهنی برای این مسابقه آماده کرده‌ایم و کاملاً مثبت فکر می‌کنیم. بازیکنان با تجربه‌ای داریم که تجربه لازم برای این مسابقه را دارند. ما آمده‌ایم بجنگیم، نه اینکه شکست بخوریم.

بازیکنان بازی می‌کنند نه طرفداران پرسپولیس!

    واقعیت امر این است که تماشاگر فوتبال بازی نمی‌کند، بلکه این بازیکنان هستند که در زمین مسابقه می‌دهند و جزئیات بازی بسیار مهم بوده و نتیجه را تعیین می‌کند. در بازی رفت در نیمه اول ما بهتر از پرسپولیس بودیم، اما در نیمه دوم آنها کنترل بازی را در دست گرفتند. در ادامه دوباره این ما بودیم که به بازی تسلط پیدا کردیم. الان سرنوشت بازی دست خودمان است و از هر نظر آماده‌ایم. آنچه مشخص است در پایان بازی کسی در مورد تماشاگران حرف نخواهد زد، بلکه در مورد بازی و نتیجه آن صحبت خواهد شد. ما تجربه بازی در حضور تماشاگران و بدون آنها را داریم. قبول دارم بازیکنان پرسپولیس به بازی با حضور تماشاگران زیاد عادت دارند، اما ما هم نیامده‌ایم که شکست بخوریم چه هوادار باشد و چه نباشد. ما حرفه‌ای هستیم و آمده‌ایم تا بازی کنیم.

آخرین وضعیت کریم بوضیاف

    کریم بوضیاف بازیکن مهمی برای ماست. گرچه او شش هفته از مسابقات دور بوده است، بازیکنان دیگری هم هستند که به تمرینات ما بازگشته‌اند. ضمن اینکه باید این را هم بگویم که پرسپولیس هم غایبانی برای این دیدار دارد. این تیم بازیکن عراقی خود را در اختیار ندارد و دو بازیکنش نیز دو کارته هستند! همچنین پرسپولیس روز چهارشنبه با تمام نفرات خود بازی کرده است، اما نفرات اصلی ما استراحت کرده‌اند. باید ببینیم در بازی چه نفراتی وجود خواهد داشت.

واکنش به بازی دفاعی در استادیوم آزادی

    خیر، رسم تیم ما نیست که دفاعی بازی کنیم. فلسفه ما هجومی است و بازیکنان ما هم برای همین سیستم انتخاب شده‌اند. پرسپولیس بازیکنان قدرتمندی به لحاظ بدنی دارد و باید آنها را کنترل کنیم، اما همان‌طور که گفتم فلسفه تیم ما بازی هجومی است.

برکناری در صورت شکست مقابل پرسپولیس

    امیدوارم بازنده بازی فردا نباشیم. این یک مسابقه نزدیک است و شانس هر دو تیم برای صعود ۵۰ – ۵۰ است. هر دو تیم از لحاظ تاکتیکی و بدنی در سطح بالا و یکسانی هستند، اما مسلماً برای تاریخ باشگاه ما این بازی خیلی مهم است.

۹ پیروزی پیاپی و استرس شکست

    هیچ فشاری روی ما برای باخت نیست. البته امیدواریم که بازنده بازی نباشیم. در یک سال و نیم اخیر ما یک بار با پرسپولیس مساوی کردیم و یک بار هم چند هفته پیش بود که آنها را بردیم، اما این بازی بسیار نزدیک است. ما آمده‌ایم نشان دهیم که می‌توانیم برنده باشیم و هیچ باختی در تیم ما وجود ندارد.

راهکار برای عبور از سد دفاعی پرسپولیس

    ما آماده‌ایم تا در یک مسابقه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. هیچ تیمی اَلکی به این مرحله نرسیده است. همه تیم‌ها سطح یکسانی دارند و ما هم سعی می‌کنیم در این مسابقه گل بزنیم. همان‌طور که گفتم در بازی رفت این کار را کردیم. پرسپولیس دفاع قدرتمندی دارد و این موضوع را در آسیا هم نشان داده است، اما ما تمام سعی‌مان را خواهیم کرد تا دروازه این تیم را باز کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۹۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان