//
کدخبر: ۱۲۵۹۳۲ //

طعنه عجیب مدیرعامل استقلال به پرسپولیسی ها بعد از اعلام رای سوپرجام!

سرپرست باشگاه استقلال گفت که مدیران باشگاه پرسپولیس زمانی که متوجه شدند رأی سوپرجام به نفع آنهاست، اعلام کردند که در این مسابقه بازی می‌کنند.

طعنه عجیب مدیرعامل استقلال به پرسپولیسی ها بعد از اعلام رای سوپرجام!
به گزارش فرتاک نیوز،

فتحی در مورد اعتراض باشگاه استقلال به پیروزی سه بر صفر پرسپولیس در دیدار سوپرجام تصریح کرد:

    منتظر ابلاغ رسمی این رأی هستیم تا در دادگاه حکمیت ورزش مطرح کنیم. به جد و شدت، حق باشگاه هستیم و لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم و از حق‌مان کوتاه نمی‌آییم. این رأی خلاف مقررات بود و بازی باید برگزار شود.

فتحی سرپرست باشگاه استقلال در این مورد که چرا با وجود مشخص بودن تاریخ سوپرجام، آبی‌پوشان در این دیدار حاضر نشدند، خاطرنشان کرد:

    در این مدت من در باشگاه استقلال حضور نداشتم و مربوط به مدیریت قبلی است. در هیچ جای پرونده در فدراسیون، نامه‌ای از باشگاه استقلال مبنی بر شرکت نکردن استقلال در سوپرجام نیست. استقلال به دلایل منطقی خواهان تغییر زمان بازی بوده و پرسپولیس هم راضی به این بازی نبود.  مصاحبه‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم آمده که این تیم، آماده بازی نیستند.

فتحی گفت:

    با این حال وقتی دیدند فدراسیون فوتبال می‌خواهد بازی را ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کند، سوار موج شدند و گفتند قبول می‌کنیم که بازی کنیم. زمان بازی منطقی نبوده است. چون تیم‌ها در هفته اول هم آماده نبودند، چه برسد به یک هفته قبل از آن. سوپرجام فوتبال ایتالیا در تعطیلات نیم‌فصل و در کریسمس برگزار می‌شود، آیا فوتبال ما از آنها خیلی بالاتر است؟ استقلال اعلام کرد که زمان بازی تغییر کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۹۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان