//
کدخبر: ۱۱۳۴۸۶ //

بهترین خبر برای هواداران استقلال ؛ ستاره گلزن لیگ در آستانه پیوستن به استقلال

مرتضی تبریزی ستاره خط حمله ذوب آهن در آستانه حضور در جمع بازیکنان استقلال است.

بهترین خبر برای هواداران استقلال ؛ ستاره گلزن لیگ در آستانه پیوستن به استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی تبریزی که فصل گذشته در ذوب آهن درخشش فوق العاده ای داشت در این فصل در تمرینات آماده سازی ذوب آهن شرکت کرده و در صورت پرداخت مبلغ انتقال بلافاصله در جمع شاگردان وینفرد شفر حاضر خواهد بود. مرتضی تبریزی که شایعه حضورش در استقلال سال هاست به گوش می رسد در حالی به جمع آبی ها خواهد پیوست که ذوب آهن باز هم سیاست خود در فروش بازیکن را ادامه داده و به دنبال کسب درآمد از بازیکنی است که باتوجه به سال ها حضور در اصفهان وقت جدایی اش فرارسیده بود.

ذوب آهن برای تبریزی مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته و باتوجه به کیفیت این مهاجم، رقم فعلی چندان هم گران نیست و البته جای چانه هم خواهد داشت. ظاهرا مذاکرات طرفین پیش رفته و امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال شرایط ذوبی ها را برای صدور رضایتنامه این بازیکن مرور کرده است. البته مشکل استقلال این است که فعلا پولی در خزانه باشگاه موجود نیست تا بتواند با یک حرکت سریع کار این انتقال را تمام کند.

باتوجه به نرمش ذوبی ها اما این فرصت مناسبی برای استقلال است تا از دغدغه های خود در خط حمله کم کند بخصوص که تیام وضعیت نامشخصی برای حضور در استقلال دارد و در حال حاضر پیشانی تهاجمی آبی ها خالی از بازیکن اسم و رسم دار است.

فتحی در این باره گفت:

    با آقای آذری شرایط را مرور کردیم و باید بتوانیم منابع لازم را برای جذب این بازیکن در اختیار بگیریم. البته از سمت ما کسی با آقای تبریزی تماس نگرفته و این کار بعد از بررسی شرایط و توافق نهایی با باشگاه ذوب آهن انجام خواهد شد.

استقلال که در اولویت نقل و انتقالات، تیام و جپاروف را در نظر دارد در یکی، دو روز قطعا درباره تبریزی تصمیم خواهد گرفت بخصوص که خود تبریزی نیز راغب به حضور در تهران و درخشش در استقلال است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۳۴۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان