//
کدخبر: ۹۳۷۸۶ //
راند آخر از مبارزه جنجالی

شفر یا امیر؛ نبرد "ژنرال"ها در قلعه آبی

راند آخر از مبارزه ای که چند ماه گذشته میان دو باشگاه تهرانی و اصفهانی در جریان بود امشب در ورزشگاه آبی پوش آزادی برگزار می شود.

شفر یا امیر؛ نبرد "ژنرال"ها در قلعه آبی
به گزارش فرتاک نیوز،

 استقلال و ذوب آهن درست از بهمن ماه گذشته وارد جنگی شدند که این جنگ نه تنها در رقابت های داخلی بلکه به رقابت های آسیایی نیز کشید تا امشب در ورزشگاه آزادیی که پیش بینی می شود مملو از تماشاگران آبی پوش باشد، شاهد آخرین دوئل ژنرال ها برای تسخیر قلعه آبی باشیم.

 استقلال با ورود وینفرد شفر روزهای بسیار خوبی را سپری کرد تا جایی که بسیاری از خاطرات تلخ روزهای ابتدایی فصل به دست فراموشی سپرده شد، روزهایی که امتیازات زیادی از دست رفت تا این تیم شانسی برای حضور در کورس قهرمانی لیگ نداشته باشد و تنها دلخوش به یک جام آن هم در رقابت های حذفی باشد. این قهرمانی در خرمشهر به دست آمد تا آبی ها با روحیه بالا چشم به پایان خوش آن هم در رقابت های آسیایی بدوزند جایی که تنها یک گام با رسیدن به جمع هشت تیم برتر فاصله دارند اما شکست در بازی رفت در کنار از دست دادن یکی دو مهره کلیدی به خاطر مصدومیت روزهای پایانی را حسابی تلخ کرد.

وینفرد شفر اصلا دوست ندارد در این برهه با رقابت های آسیایی وداع تلخ داشته باشد اما امشب با انبوهی از مشکلات و بحران ها باید شاگردانش را از نظر روحی وروانی آماده جنگ با رقیبی آهنین همچون ذوب کند، تیمی که در بازی رفت درس بزرگی همچون دور برگشت لیگ برتر به آبی های پایتخت داد آن هم این که فوتبال 90 دقیقه است و برای رسیدن به هدف باید تا آخرین ثانیه ها بجنگی! مسلما ذوب آهن و امیرقلعه نویی با اتکا به اندوخته شیرین بازی رفت امشب در آزادی با افکاری متفاوت گام به زمین خواهند گذاشت تا ابتدا گل نخورند سپس روی ضدحملات به آن چه می خواهند برسند از همین رو کار برای مرد آلمانی و شاگردان نصف و نیمه اش سخت خواهد شد.

 در این بین شاید تنها نکته مبهم به مصدومان و محرومان دو تیم برگردد که ممکن است ترکیب و تاکتیک های قابل پیش بینی از آنها را دچار تغییراتی کند به خصوص در استقلال که دو مهره کلیدی شان را قطعا در اختیار نخواهند داشت و تنها دلخوش به بازگشت مهاجم اول تیم هستند. ذوب آهن هم امشب به نسبت تمام بازی های قبلی خود با تغییرات گسترده ای در ساختار تدافعی روبرو خواهد بود که می تواند برای این تیم دردسرساز شود از همین رو نگرانی های امیر در این چند روز بی جهت نبود چون با بازگشت گلزن سنگالی استقلال او در غیاب مهره های اصلی ساختار تدافعی با دردسرهای زیادی روبرو خواهد شد.

 آن چه محرز است شرایط فنی حاکم بر دو تیم در کنار تمام حساسیت هایی که پیرامون نتیجه بازی همین طور جو روی سکوها باعث می شود تقابل دو تیم امشب به یکی از جنگ های حیثیتی تمام ادوار لیگ برای دو باشگاه تبدیل شود چون نه شفر نه امیر دوست ندارد در مقام ژنرال های روی نیمکت بازنده این  جنگ حیثیتی و اعتباری لقب بگیرند. به خصوص بعد از تمام اتفاقات حاشیه ای که بعد از دو رویارویی قبلی میان این دو مربی رقم خورد و جنجال ساز شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۷۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان