//
کدخبر: ۱۱۴۲۳۹ //

تهدید بازیکنان استقلال توسط مدیرعامل جدید این تیم

مدیرعامل استقلال در قبال بازیکنانی که از این باشگاه جدا شده اند یا قصد جدایی دارند موضع بسیار تندی را در پیش گرفته است.

تهدید بازیکنان استقلال توسط مدیرعامل  جدید این تیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 امیرحسین فتحی که به تازگی عنوان سرپرستی و مدیرعاملی استقلال تهران را برعهده گرفته است گویا شمشیر خود را برای بازیکنان و مدیران قبلی از رو بسته است و از همین روزهای اول آن ها را مقصر اصلی اتفاقات پیش آمده پیرامون استقلال می داند. فتحی در مصاحبه های تندی اظهار داشته است که نه بازیکنان حق جدایی از این باشگاه را دارند و نه مدیران قبلی در کار خود اصول فنی را رعایت کرده اند و بازیکنانی را که قصد جدایی از این تیم را دارند تهدید به قانون شکنی کرده است.

-909065

این مدیر در خصوص جدایی مجید حسینی از استقلال اظهار داشت که این بازیکن با ما قرار داد دارد و استقلال را با تیم های دسته پایین و محلات اشتباه گرفته است و به هیچ وجه حق جدایی از ما را ندارد و در غیر اینصورت به مراجع قانونی و فیفا رجوع خواهیم کرد. فتحی در مورد تیام نیز همین اظهارات را داشت و عنوان کرد که تیام نیز با تیم قرار داد دارد و اجازه جدایی از ما را ندارد.

-359769

مدیرعامل استقلال حرف خود را سند دانسته و گفته که بازیکنان باید حرف او را قبول داشته باشند و به حرف هایی که او می زند پایبند باشند. او گفته که فوتبال حرفه ای قانون و قواعد خود را دارد و این بازیکنان باید به صورت حرفه ای رفتار کنند نه اینکه مانند بازیکنان پیش پا افتاده با استقلال رفتار کنند. فتحی همچنان به حمایت خود از وزارت ورزش پایبند ماند و تمام تقصیرات را متوجه بازیکنان و غیرحرفه ای بودن آن ها دانست.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۴۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان