//
کدخبر: ۱۲۷۷۶۴ //

والیبال قهرمانی مردان جهان / کولاکوویچ: نمایش سطح بالایی برابر کوبا نداشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برابر کوبا نمایش سطح بالایی نداشتیم اما سه امتیاز مسابقه را کسب کردیم.

 والیبال قهرمانی مردان جهان /  کولاکوویچ: نمایش سطح بالایی برابر کوبا نداشتیم
به گزارش فرتاک نیوز،

ایگور کولاکوویچ پس از پیروزی سه بر یک شاگردانش در سومین مسابقه دور مقدماتی قهرمانی مردان جهان در شهر وارنا بلغارستان، افزود: بازی سختی بود و نتیجه آن اهمیت زیادی برای تیم ایران داشت. می دانستیم که بازیکنان کوبا تجربه زیادی ندارند ولی از نظر بدنی خیلی خوب هستند.

وی ادامه داد: تیم کوبا می تواند برای همه تیم ها مشکل ساز شوند، همانطور که برای تیم ایران در ست نخست دردسر ساز شدند. بازیکنان این تیم سرویس های خوبی در ست اول زدند. ایران در ست دوم بازی همیشگی خود را کرد. البته بازی سطح بالایی ارائه نکردیم ولی توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوردیم.

کولاکوویچ در مورد بازی با لهستان گفت: بازی با لهستان نیز مثل این بازی برای ایران مهم است ولی لهستان هم قطعاً برای پیروزی وارد زمین خواهد شد. آنها در لیگ جهانی بازی های بسیار خوبی ارائه کردند و موفق به شکست تیم ایران نیز شدند. تماشاگران زیادی برای تشویق این تیم به سالن خواهند آمد و امیداوریم تماشاگران ایرانی نیز در سالن حاضر شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره حاشیه های همیشگی بازی ایران و لهستان تصریح کرد: به حاشیه هایی که ممکن است وجود داشته باشد، توجهی نداریم و همه تمرکز برای پیدا کردن راه های شکست لهستان است.

وی در مورد نقطه قوت تیم ملی والیبال لهستان گفت: سازماندهی دفاع لهستان بسیار خوب است. سرویس های بازیکنان این تیم بسیار خوب است و کوبیاک بازیکن کلیدی این تیم به حساب می آید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۷۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان