//
کدخبر: ۱۲۷۲۳۸ //

برتری مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران مقابل بلغارها

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی قهرمانی جهان، مقابل بلغارستان به پیروزی رسید.

برتری مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران مقابل بلغارها
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی قهرمانی جهان، مقابل بلغارستان، یکی از میزبانان بازی‌ها با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

ایگور کولاکوویچ در دومین بازی تیمش مقابل بلغارستان در مسابقات قهرمانی جهان، سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور، جواد معنوی نژاد، علی شفیعی، محمد موسوی و مهدی مرندی (لیبرو) را به زمین فرستاد.

بازیکنان تیم ایران استفاده از سرویس های هدفمند را در برنامه خود داشتند و فشار زیادی روی دریافت اول حریف در ست نخست وارد کردند. اشتباهات پرشمار و مکرر بازیکنان بلغارستان نیز که از حمایت حدود 5000 تماشاگر برخوردار بودند، سبب شد تا نتیجه ست نخست 25 بر 22 به سود ایران باشد. تیم ایران در ست نخست 12 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد و جواد معنوی نژاد، امتیازآورترین بازیکن زمین بود.

بازیکنان بلغارستان، ست دوم را بهتر شروع کردند و تا امتیاز 8 هم از ایران پیش بودند ولی تعداد زیاد خطای سرویس باعث شد تا ایران باز هم از میزبان مسابقات پیش بیفتند. نوع بازی و تعدد اشتباهات بازیکنان بغارستان به حدی بود اغلب تماشاگران و خبرنگاران بلغاری تنها ترجیح می‌دادند که سر تکان دهند. ست دوم نیز با نتیجه 25 بر 22 به سود ایران به پایان رسید.

در ابتدای ست سوم، سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران به تشخیص داور به دلیل عکس العمل خود پس از کسب امتیاز، کارت زرد گرفت. همین کارت زرد، بهانه‌ای شد تا بازیکنان ایران که از حریف عقب بودند با روحیه بیشتر برای شکست دادن بلغارستان، تلاش کنند. بازیکنان ایران در وقت استراحت دوم در حالی که 16 بر 14 پیش بودند، نزد مربیان رفتند. یکی از نقاط قوت ایران در این بازی، دفاع داخل میدان بازیکنان بود که بارها حتی اسپک‌های سرعتی حریف را دفاع کردند اما حملات بلغارها در ست سوم، موثرتر بود و آنها 22 بر 25 برنده این ست شدند.

در ست چهارم، جریان بازی گره خورد. بازیکنان بغارستان پس از پیروزی در ست سوم به خودشان آمدند و روحیه گرفتند و بازیکنان ایران نیز، پیروزی 3 امتیازی خود را خطر می‌دیدند. پیروزی در این ست بیشتر از اینکه به مسائل فنی وابسته باشد، تحت تاثیر روحیه بازیکنان بود. ست چهارم با نتیجه 25 بر 19 به سود ایران تمام شد تا شاگردان کولاکوویچ با 6 امتیاز کامل به استقبال بازی سوم خود بروند.

تیم ملی ایران، روز جمعه استراحت می کند تا برای بازی روز شنبه مقابل کوبا آماده شود.

در سایر بازی های امروز، تیم ملی کانادا 3 بر صفر مصر را در یک بازی نه چندان آسان شکست داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۲۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان