//
کدخبر: ۲۱۲۴۵ //

سرمربی تیم ملی والیبال از صعود گفت

سرمربی تیم ملی والیبال گفت:اگر امید به صعود وجود نداشت من به ایران نمی‌آمدم.

سرمربی تیم ملی والیبال از صعود گفت

به گزارش فرتاک نیوز، ایگور کولاکوویچ  بعد از تمرین عصر دوشنبه این تیم درباره شرایط اردوهای تیم اظهار داشت: ما از سه روز پیش تمرین‌ها را آغاز کردیم و در دو گروه تمرین‌هایمان را شروع کردیم. گروه دوم با ذهنیت بهتری وارد اردو شدند چرا که استراحت کرده بودند و روحیه بهتری داشتند اما از لحاظ فیزیکی خیلی آماده نبودند. تمرکز اصلی ما در حال حاضر بیشتر روی حرکات سرعتی  است.

وی درباره بازیکنان گروه نخست که به اردوی تیم ملی آمدند گفت: بهتر است دیدگاه‌مان را عوض کنیم و به اول و دوم فکر نکنیم بلکه این طور بگوییم که گروه بزرگ و گروه کوچک. من ۱۶ بازیکن خودم را انتخاب کردم و سه بازیکن من توانایی این را ندارند که در اردوی تیم ملی در لهستان همراه ما باشند. این بازیکنان به صورت جداگانه تمرین می‌کنند. گروه کوچکتر که به اردوی تیم ملی دعوت شدند، تمرین‌های خود را از پایه آغاز کردند و گروه بزرگتر تمرین‌های سخت‌تری داشتند. من هنوز ۲۱ بازیکن نهایی خودم را انتخاب نکرده‌ام و هر کسی که شایستگی بیشتری داشته باشد، در اردوی تیم می‌ماند. والیبال ایران توانایی زیادی دارد و باز هم فرصت وجود دارد که بازیکنان به تیم ملی اضافه شوند.

کولاکوویچ درخصوص اینکه آیا تیم ملی توانایی این را دارد که در لیگ جهانی به فینال صعود کند گفت:‌اگر امید به صعود وجود نداشت من به ایران نمی‌آمدم. والیبال ایران به شکلی است که نشان داده پتانسیل و توانایی زیادی دارد و می‌توانم بگویم که امید به صعود هست اما باید تلاش و تمرین زیادی از سوی بازیکنان وجود داشته باشد.

او درباره رد دعوت او از سوی شهرام محمودی به تیم ملی والیبال گفت: من فکر می‌کنم او تصمیم خودش را گرفته و دلش نمی‌خواهد با تیم باشد. من ۲۱ بازیکن تیمم را از نفرات حاضر در اردو انتخاب می‌کنم و به تصمیم شهرام محمودی احترام می‌گذارم. بازیکنی که از نظر ذهنی و روحی آماده نیست، بهتر است که خیلی به او اصرار نکنیم. شخصا فکر می‌کنم او هنوز جوان است و می‌تواند به والیبال ایران کمک کند اما من ترکیبم را نمی‌توانم دست بزنم.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان