//
کدخبر: ۱۲۷۷۴۴ //

پایان کار پرسپولیس پاکدشت در جام حذفی

شاگردان فرهاد کاظمی با شکست برابر تیم دسته دومی مقاومت تهران از جام حذفی کنار رفتند.

 پایان کار پرسپولیس پاکدشت در جام حذفی
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم لیگ یکی پرسپولیس پاکدشت در دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۴۰ امروز در استادیوم پاس قوامین مقابل تیم مقاومت تهران قرار گرفت.

علی محسن‌زاده، محسن طرحانی، محمد امینی، رضا مرادی، مصطفی ماهی، امیرمحمد عبادزاده، امیرحسین فشنگچی، شاهین توکلی، پیام ملکیان، محمد اوسانی و میلاد پاک‌پرور ۱۱ بازیکن منتخب فرهاد کاظمی، سرمربی پرسپولیس پاکدشت در ابتدای مسابقه بودند.

ترکیب تیم مقاومت تهران در شروع بازی با پرسپولیس پاکدشت را هم محمدرضا کرمی، محسن مهدلویی، علیرضا محمودی، امیر ابراهیم‌بیگی، مصطفی اولادی، سپهر ایزدی، سجاد حسامی، یحیی نجاریان، سعید نعمتی، محمد بیرانوند و جواد مولایی تشکیل می‌دادند.

در حالی که شاگردان کاظمی برتری نسبی در نیمه اول داشتند، اما در دقیقه ۴۳ مقاومت تهران با ارسالی که سپهر ایزدی از جناح چپ زمین انجام داد و ضربه تمام کننده محمد بیرانوند به گل رسیدند و نیمه اول را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

در دقیقه ۸۳ پرسپولیس پاکدشت صاحب یک ضربه پنالتی شد و بهترین فرصت برای به تساوی کشیدن بازی را داشت ولی شوت امیرحسین فشنگچی به سمت چپ دروازه را کرمی مهار کرد تا در نهایت مقاومت تهران بعد از حذف فجر سپاسی شیراز از این رقابت‌ها، برابر یک تیم دسته اولی دیگر به برتری برسد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۷۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان