//
کدخبر: ۱۲۶۹۱۷ //

پادوانی ۱۰۰ هزار دلارش را می‌خواهد

بازیکن برزیلی فصل گذشته استقلال حدود 100 هزار دلار از طلب فصل قبلش را از این باشگاه دریافت نکرده و خواستار دریافت آن با پرداخت مالیاتش شده است.

پادوانی 100 هزار دلارش را می‌خواهد
به گزارش فرتاک نیوز،

 بازیکن برزیلی فصل گذشته استقلال که در ماه‌های اخیر به دلیل ناتوانی جسمی اش بر اثر حادثه مصدومیت از ناحیه مهره‌های گردن، نخاع و شکستگی استخوان جمجمه شرایط بدی را سپری می‌کرد به شدت هوای بازگشت به برزیل را در سر دارد.

نزدیکان به این بازیکن برزیلی بر این باور هستند که همسر او که در همه این ماه‌ها کنارش بوده از بودن در تهران خسته شده و با توجه به وضعیت بهتر جسمانی پادوانی ترجیح می‌دهد دیگر در تهران زندگی نکرده و راهی برزیل شوند. از این رو به پادو اصرار دارد با دریافت پولی که از استقلال طلب دارد، ایران را ترک کنند.

طبق اعلام حسابداری باشگاه استقلال این بازیکن حدود 100 هزار دلار از طلب فصل قبلش را از این باشگاه دریافت نکرده و خواستار دریافت آن با پرداخت مالیاتش شده است تا بتواند پس از آن راهی برزیل شود.

اگر باشگاه استقلال اسفند سال گذشته این مبلغ (۱۰۰ هزار دلار) را با او تسویه می‌کرد با احتساب قیمت دلار در آن برهه که حدود 3 هزار و 100 تومان بود عددی به اندازه 310 میلیون تومان برای باشگاه هزینه در بر داشت ولی حالا با دلار دولتی 12 هزار و 600 تومانی (برای ارز مسافرتی) این رقم به یک میلیارد و 260 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. بیش از 3 برابر! قطعاً با احتساب مالیات این مبلغ عدد بزرگتری هم به دست می‌آید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۹۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان