//
کدخبر: ۱۲۵۷۴۸ //

دو ستاره بلاتکلیف تیم ملی ایران در برزخ تصمیم گیری!

با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقلاتی تابستانی و مشخص شدن تکلیف بسیاری از بازیکنان و باشگاه ها، هنوز هم کریم انصاری فرد و رامین راضائیان در بلاتکلیفی محض به سر می برند.

دو ستاره بلاتکلیف تیم ملی ایران در برزخ تصمیم گیری!
به گزارش فرتاک نیوز،

 شرایط کریم انصاری فرد و رامین رضائیان با وجود گذر از هفته های آغازین لیگ های معتبر اروپایی و رسیدن آنها به یک سوم ابتدایی فصل، هنوز هم نامشخص و کاملا گنگ است! حتی هیچگونه اظهار نظری از سوی آنها برای آینده خود از سوی این دو ستاره ملی پوش به گوش نمی رسد تا نگرانی ها بابت آنها بیش از پیش شود.

رامین رضائیان در گذشته چنین تجربه ای را داشته است، این شرایط برای او خیلی تازگی ندارد! تمرینات انفرادی او با مربی های اختصاصی توانسته بود رضائیان را در شرایط حداقلی آمادگی قرار دهد تا بتواند حداقل ترین ها را برای حضور در اردوی های کی روش داشته باشد!

انصاری فرد اما هرگز چنین شرایطی را تجربه نکرده است! او برای اولین بار است که در چنین چالشی قرار گرفته، چالشی که پس از درخشش قابل تقدیرش در جام جهانی رقم خورده بود تا در ازای پیشنهاداتی رنگارنگ، با صندوق پیشنهاداتی خالی از هرگونه انتخاب خوب روبرو شود! هرچند که صحبت های نه چندان موثقی از او و آینده اش در ناتینگهام فارست به گوش می رسید!

برای این انتقال نیز موانع عجیبی پیش روی کریم قرار داشت و دارد! او می بایست طبق قوانین کشور انگلیس، دارای مجوز کار در این کشور باشد که با توجه به تحریم های صورت گرفته انگلیسی ها حاضر به ارائه  این مجوز به فوتبالیست ملی پوش ایرانی نمی شوند تا پروسه انتقال انصاری فرد به چمپیونشیپ با مشکل جدی روبرو شود!

مشخصا روابط المپیاکوس با انصاری فرد شکرآب شده است، چرا که این باشگاه یونانی به صورت رسمی جدایی کریم را تائید کرد و به صورت رسمی از عدم همکاری اش با این بازیکن ملی پوش ایرانی خبر داد! این بدان معنا است که انصاری فرد را دیگر در المپیاکوس نخواهیم داد؛ شاید او نیز باید به دنبال رامین رضائیان به خانه بازگردد! شاید دوران انقضایشان در اروپا به پایان رسیده باشد، هرچه که هست از سوی آنها می بایست هرچه زودتر تصمیمی جدی در ارتباط با آیندشان اتخاذ شود، بازیکنی که در سطح ملی جز کلیدی ترین ها به شمار آید و تجربه حضور در جام جهانی را به صورت فیکس در کارنامه دارد، هرگز نباید درگیر چنین مسائلی باشد!

این مسئله وجه آنان را نیز درگیر اتفاقاتی ناخوشآیند خواهد کرد! حتی ایجنت ها هم نمی توانند با قدرت آنها را به اروپایی ها معرفی کنند! چرا که عدم حضور  در باشگاهی معتبر پس از جام جهانی برای هر خریداری ابهاماتی را ایجاد خواهد کرد! رامین هنوز هم تراکتورسازی را به عنوان مشتری جدی خود در پیش رو می بیند، کریم انصاری فرد اما هنوز هم سرسختانه به دنبال باقی ماندن در اروپاست، جایی که هیچ مشتری برای او دیده نمی شود! سرنوشت آنها قطعا ابتدا به خودشان و سپس به وجه تیم ملی ضرر خواهد زد!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۷۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان