//
کدخبر: ۱۲۳۵۶۹ //

سه بازیکن ثابت تیم ملی ایران همچنان بلاتکلیف هستند!

سه ملی پوش ایران در جام جهانی که دقایق زیادی هم بازی کردند همچنان بدون تیم هستند

سه بازیکن ثابت تیم ملی ایران همچنان بلاتکلیف هستند!
به گزارش فرتاک نیوز،

کریم انصاریفرد، احسان حاج صفی و رامین رضاییان که بازیکنان ثابت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بودند همچنان مقصد آینده خود را مشخص نکرده اند . امروز آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی در اروپا است و با توجه به مشتریان دست به نقد برای کریم انصارفرد ، به نظر می رسد این بازیکن تا امشب تکلیف خود را مشخص می کند . از ناتینگهام فارست و بشیکتاش و هیرنفین و تیم فعلی این بازیکن یعنی المپیاکوس به عنوان مقاصد احتمالی نام برده می شود که در این میان، به گفته مدیر برنامه این بازیکن به خبرنگار وبسایت نود، احتمال پیوستن این بازیکن به بشیکتاش بیشتر از سایر گزینه هاست .

احسان حاج صفی نیز پیشنهاد قابل توجهی از تیم های اروپایی ندارد و به احتمال فراوان در لیگ برتر ایران به ادامه ی ماجراجویی فوتبالی اش خواهد پرداخت . سپاهان و تراکتورسازی مشتریان پر و پاقرص این بازیکن هستند. گفته می شود پیشنهاد مالی تراکتور برای احسان بهتر است ولی این بازیکن بازی در سپاهان را ترجیح می دهد .

رامین رضاییان نیز که اخیرا قرارداد خود را با اوستنده فسخ کرده، مشتری چندانی ندارد و تنها پیشنهاد جدی این بازیکن از تراکتورسازی می باشد .

احسان حاج صفی و رامین رضاییان ، این امکان را دارند تا به عنوان بازیکن آزاد دیرتر تیم آینده خود را انتخاب کنند اما کریم انصاریفرد امشب تصمیم خود را خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنامه90
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۳۵۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان