//
کدخبر: ۱۲۵۷۴۱ //

وحید امیری: فوتبال ایران تفاوتی با فوتبال اروپا ندارد

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید انتظارات از ما به جا باشد، امکاناتی که در اختیار تیم ملی قرارداده شده محدود ولی انتظارات بالا است.

وحید امیری: فوتبال ایران تفاوتی با فوتبال اروپا ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 وحید امیری پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی در نشست خبری در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم ملی قبل از جام ملت‌ها گفت: قطعا مردم از ما انتظارات بالایی دارند ولی باید انتظارات از ما به جا باشد. امکاناتی که در اختیار تیم ملی قرارداده شده محدود است ولی انتظارات بالا است.

وی تأکید کرد: فدراسیون فوتبال باید تلاش کند تا مقدمات را برای موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا فراهم نماید. این خواسته همه بازیکنان و عوامل تیم ملی فوتبال ایران است.

امیری در خصوص اینکه بعد از جام جهانی شادی خوبی بین مردم ایجاد شد و حالا همین مردم انتظار دارند تیم ملی در جام ملت‌ها موفق شود گفت: تمام وظیفه ما این است که مردم را خوشحال کنیم و همه عوامل تیم ملی چنین مسئولیتی دارند. با یک بازی خوب کاملاً شور و هیجان به جامعه تزریق می‌شود و این نشان می‌دهد مردم ما چقدر برای موفقیت تیم ملی هیجان دارند. امیدوارم دولت و همه عوامل کمک کنند تا تیم ملی در جام ملت‌ها موفق شود. ما خیلی دوست داشتیم در جام ملت‌های آسیا موفق شویم و خوشحال هستیم که هدفمان و وظیفه‌مان را درست انجام دادیم.

وی در خصوص اینکه عکس او و سید مجید حسینی روی جلد مجلات ترکیه‌ای چاپ شده و از او تعریف شده است، گفت: من بعد از جام جهانی به یکی از باشگاه‌های بزرگ ترکیه رفتم که امکانات بسیار بالایی دارد. خیلی خوشحالم که عکس من و مجید حسینی روی جلد رسانه‌های این کشور است و امیدوارم این اتفاق تداوم داشته باشد. ما فوتبالیست‌های بزرگی داریم که در روسیه وانگلستان بازی می‌کنند و این از پتانسیل فوتبال ما است. در ترکیه با چشم دیدم که فوتبال ایران با فوتبال اروپا تفاوت چندانی ندارد و آنها فقط از لحاظ امکانات از ما بهتر هستند.

خبرنگاری درخصوص حضور ۸ ساله کی‌روش و کادر فنی تیم ملی و مزایای این اتفاق از امیری سوال که وی پاسخ داد: این یک نکته مثبت است و حضور سرمربی ما می‌تواند خیلی به تیم ملی کمک کند. اگر یک مربی می‌آمد که ۴-۳ ماه بود کار را در اختیار داشت آن‌وقت از ملی‌پوشان شناخت کافی نداشت و شاید به ضرر ما می‌شد. ضمن آنکه می‌بینید کی‌روش کشورهای دیگر را هم رصد می‌کند و او کاملاً فوتبال ما را می‌شناسد. انتظار مردم ایران از این کادر فنی کاملاً بجا است و فقط امیدوارم که فقط شرایط و امکانات توسط فدراسیون برای موفقیت تیم ملی فراهم شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۷۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان