//
کدخبر: ۱۰۲۱۰۱ //

انصاری‌فرد، خواستار تمدید قرارداد کی روش شد

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست قرارداد کارلوس کی روش را تمدید کنند.

 انصاری‌فرد، خواستار تمدید قرارداد کی روش شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر مراکش در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018،خبرگزاری رویتر گزارش داد که کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان از مقامات فوتبال ایران خواسته قرارداد کارلوس کی روش را تمدید کنند.

رویترز نوشت: کی روش تیم ملی را به اولین پیروزی جام جهانی خود در 20 سال گذشته - و دومین بار تاریخ این کشور – رساند. وقتی که گل بخودی عزیز بوهدوز در دقایق تلف شده بازی هر سه امتیاز بازی اول گروه B را به ایران بخشید.

این پیروزی حاصل 7 سال حضور این مربی پرتغالی درایران است که پیش از این مسابقات و پس از این که قرارداد شش ماهه ای به او پیشنهاد شد،اعلام کرد از سمت خود کناره گیری خواهد کرد .

با این حال انصاری فرد ،از فدراسیون فوتبال ایران می خواهد شرایط را مجددا بررسی کرده و این مربی 65 ساله را متقاعد کنند پس از مسابقات جام جهانی روسیه مدت طولانی در سمت خود باقی بماند.

مهاجم المپیاکوس به خبرنگاران گفت: "ما امیدواریم که او باقی بماند و ما دعا می کنیم که او بماند زیرا پس از هفت سال او دیگر یکی از ما است و سعی کرده است همه چیز را به تیم ملی ما بدهد."

او لیاقت دارد که با ما بماند و باعث افتخار تمام ایرانی بشود.

انصاری فرد افزود: ما یکی از خارق العاده ترین مربیان جهان را داریم. کی روش هفت سال در ایران بوده و در تمام این مدت از ما حمایت کرده است.

او برای ما می جنگد و به ما می آموزد و ما هر روز چیزهایی را از او یاد می گیریم. و قطعا شانس خوبی برای ما خواهد بود اگر بتوانیم او را در تیم ملی حفظ کنیم ماست چرا که هنوز داریم از او یاد می گیریم. او برای ما خارق العاده است و همانطور که در بازی دیدید ما فرصتی عالی برای برنده شدن در این بازی داشتیم تا بتوانیم طرفدارانمان را خوشحال کنیم."

رویترز می افزاید، کی روش، سرمربی سابق رئال مادرید، آوریل 2011  هدایت ایران را به دست گرفت و این کشور را برای اولین دو بار پیاپی به مسابقات جام جهانی رساند.

اما دروازه بان پیشین اختلافاتی با مقامات فوتبال ایران داشته و چندین بار در طول دوران مربیگری اش تهدید به استعفا کرده است .

ایران روز چهارشنبه در ادامه بازی های گروه B،  در کازان به مصاف اسپانیا می رود و در آخرین بازی مرحله گروهی 25 ژوئن با پرتغال در سارنسک بازی خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۲۱۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان