//
کدخبر: ۱۲۵۴۹۶ //

واکنش عجیب رحمان رضایی به رفتارهای کی روش :او شدیداً نیاز به یک روانپزشک دارد

رحمان رضایی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید سرخپوشان با بدشانسی و عدم خودباوری نتوانستند الدحیل را شکست دهند.وی در مورد کی روش گفت: در درجه اول باید بگویم کی‌روش شدیداً نیاز به یک روانپزشک دارد و از این پس باید یک روانشناس همیشه کنار او و تیم ملی حضور داشته باشد تا از لحاظ روحی و ذهنی کی‌روش را کنترل کند.

واکنش عجیب رحمان رضایی به رفتارهای کی روش :او شدیداً نیاز به یک روانپزشک دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

رحمان رضایی در مورد وضعیت فعلی پرسپولیس، تیم ملی و کی‌روش صحبت‌هایی مطرح کرد که در زیر می‌خوانید.

* پرسپولیس را مقابل الدحیل چطور دیدید؟

    به نظرم پرسپولیس خوب بازی کرد و می‌توانست به الدحیل گل بزند، ولی آن‌ها در زدن ضربات آخر کمی بی‌دقت بودند. در واقع عدم خودباوری باعث شکست پرسپولیس در این دیدار شد. من فکر می‌کنم پرسپولیس یک بازنده سربلند بود.

*بازی برگشت را چطور ارزیابی می‌کنید؟

    پرسپولیس توان شکست الدحیل را در تهران دارد و من فکر می‌کنم از پس این تیم برمی‌آید، ولی باید با تمرکز بالا بازی کند، چون از دست دادن تمرکز در این دیدار مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد.

*سیامک نعمتی هم محروم شد.

    سیامک مهره مؤثری برای پرسپولیس است. با شرایطی که این تیم در فصل جاری دارد و نیمکت ضعیفی که در اختیار دارد، نبود یک بازیکن تأثیرگذاراست. امیدوارم جانشین نعمتی بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد.

*پرسپولیس می‌تواند در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد؟

    درست است چند بازیکن تأثیرگذار از این تیم رفتند، ولی با همین بازیکنان و کادر فنی که در اختیار دارد، پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی است.

*لیست جدید تیم ملی را چطور دیدید؟

    در درجه اول باید بگویم کی‌روش شدیداً نیاز به یک روانپزشک دارد و از این پس باید یک روانشناس همیشه کنار او و تیم ملی حضور داشته باشد تا از لحاظ روحی و ذهنی کی‌روش را کنترل کند. به نظرم او دچار دیگرآزاری شده و رفتار‌های او باعث آزار و اذیت اهالی فوتبال و بسیاری از بازیکنانی که مستحق حضور در تیم ملی بودند، شده است. کی‌روش باید چند هفته از لحاظ ذهنی ریکاوری شود. به نظرم شرایط روحی و فکری او اصلاً مساعد نیست. هدف کی‌روش تسویه‌حساب با باشگاه‌ها و مربیان است و رفتار او هواداران فوتبال را آزار می‌دهد.

*تیم ملی می‌تواند نتایج خوبی در جام ملت‌ های آسیا بگیرد؟

    قاعدتاً باید عملکرد خوبی از تیم ملی شاهد باشیم و اگر اتفاقی نیفتد، ایران می‌تواند در این دوره به فینال رقابت‌ها صعود کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۴۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان