//
کدخبر: ۱۲۳۲۶ //
دل فرمانده نیروی دریایی برای ملوان می تپد؛

مایلی کهن: ممکن است حادثه پلاسکو در انزلی تکرار شود

سرمربی تیم ملوان انزلی گفت: «من ممکن است یک سال باشم، دو سال باشم، 6 ماه باشم. ولی وظیفه دارم بگویم که باید یک فکر عاجل کرد.»

مایلی کهن: ممکن است حادثه پلاسکو در انزلی تکرار شود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد مایلی کهن در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: «وقتی من به کرمان می رویم می بینم در جایی که کویر هست و آب ندارد دو زمین بی نظیر در آنجا هست. از مسئولین می خواهم که توجه کنند. از سلطانی فر سپاسگزارم که دستور بررسی امکانات انزلی را داده اند. من ممکن است یک سال باشم، دو سال باشم، 6 ماه باشم. ولی وظیفه دارم بگویم که باید یک فکر عاجل کرد. در بخش دوم از طرفداران گل ملوان تشکر می کنم. آنها تا دقیقه آخر تیم را حمایت کردند. با همه وجودم می گویم آنها را دوست دارم.»

وی ادامه داد: «مردم نیاز به شادی دارند. در واقع باید از تک تک بچه ها تشکر کنم که مردانه هر چه در توان داشتند را گذاشتند. من فکر نمی کنم کسی تصور می کرد که ملوان که آنطور شروع کرد اینجای جدول باشد. خدا را شکر با تلاش همه جانبه باشگاه و هواداران و بازیکنان در این وضعیت هستیم.»

سرمربی ملوان تصریح کرد: «دل فرمانده نیروی دریایی برای ملوان می تپد. من باید از همه این عزیزان تشکر کنم. از دنیامالی تشکر کنم. اگر اینجا هستیم به این خاطر هست که همه فکر و ذکر ما ملوان بوده است. جز این هم نبوده است.»

مایلی کهن گفت: «بازی فوق العاده سختی مقابل ملوان در پیش داشتیم. فجرشهید سپاسی تیم ریشه داری است. با حضور پیروانی وضعیت این تیم بهتر شده بود. اینگونه تیم ها که در خطر سقوط هستند فوق العاده انتحاری بازی می کنند ولی با تلاشی که همه بچه ها کردند و از وجودشان مایه گذاشتند به پیروزی رسیدیم. باز هم از همه مردم خوب و شریف استان گیلان تشکر می کنم که ملوان را دوست دارند. این هدیه ناچیز را تقدیم مردم عزیز می کنیم.»

مایلی کهن درباره شانس صعود تیمش بیان داشت: «کار فوق العاده سختی در پیش داریم. امیدوارم بازی به بازی پیش برویم و بتوانیم به این هدف برسیم.»

مایلی کهن درباره داوری ها گفت: «پس از حضور کامرانی فر در دپارتمان، فضای داوری ها خیلی بهتر شد. الان که بردم این را نمی گویم و وقتی شکست خوردیم هم همین را گفتم. داوری بی نقص ممکن نیست ولی به نظرم با حضور کامرانی فر و همکارانش داوری ها خیلی بهتر شده است.»

وی درباره گفتگویش با وزیر بیان داشت: «من خدمت وزیر ورزش عرض کردم که ممکن است این اتفاقات و وضعیت فعلی ورزشگاه تختی مثل ساختمان پلاسکو شود. قرار است یک تیم بیاید از ورزشگاه تختی بازدید کند. از ورزشگاه شهید عضدی هم بازدید به عمل بیاید تا خدای ناکرده مشکلی پیش نیاید.»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۳۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان